Doğum gününü hastanede geçiren var mı?

2 gün önce Okmeydanına gidelim dedik. Annem pastanede yere düştü, dirseği kırıldı. Şimdi Okmeydanı hastanedeyiz. Doğum günümü hastanede geçiriyorum. Yine de şükür Allah beterinden korusun iki gün önce pastayla kutlama yaparım dedim. Bugün neredeyim meğer Okmeydanına hastaneye yatmaya gelmişim haberim yokmuş 😣

Doğum gününü hastanede geçiren var mı?
Cevapla