Konuştuğum bi çoçuk var yaklaşık 20 gündür flörtleşiyoruz ve cafelerde görüşmeyi sevmiyor çoğunlukla arabada vakit geçiriyoruz eve gelmek ister misin vs. Tarzı muhabbetler de açtı gitmedim şimdi de arabayı satmış güya
Böyle götürmeye çalışıyor aklı sıra ama ben napıcam yiyip içip ödettirip sonra da tekmeyi basıcam böylelerine böyle olmak lazım
Bu çocuk ciddi bir şey aramıyor, konfor alanında ve sınırlarını zorlamaya çalışıyor. Kafede görüşmek istememesi, sürekli araba/eve çekmeye çalışması niyetinin romantik değil fiziksel olduğunu gösteriyor. Sen ne yapacaksın? Net sınır koyacaksın. Uymuyorsa da bırakacaksın. “Yiyip içip ödettirip tekmeyi basayım” kafasına girersen sen de aynı oyunun parçası olursun. En güçlü hareket ne biliyor musun? Manipülasyona girmeden mesafe koymak. Seni gerçekten isteyen biri, senin rahat ettiğin ortamda buluşur. Zorlayan değil, saygı duyan erkek ciddidir. Kısacası: Sınır koy. Uymuyorsa sil. Bu kadar.
Bu çocuk sana çok net “sadece takılmalık” enerji veriyor 😶🌫️ Cafede buluşmak istememesi ve ısrarla araba / ev muhabbeti açması niyetini gösteriyor.
Sen sınırını çok güzel koymuşsun, gitmemekle en doğrusunu yapmışsın 👏✨ “Yiyip içip ödettirip tekmeyi basıcam” demen de aslında içten içe ondan hoşlanmadığını gösteriyor.
Kendini yormadan uzaklaş bence. Hem flört hem saygı olmalı. Senin değerini bilen biriyle olmayı fazlasıyla hak ediyorsun 💖💫
"Ergen çocuklar gibi cafe de buluşacak değiliz ya" ? Bu cümleyi karşı tarafın tavrından dolayı yazdığını düşünüyorum normalde böyle bir bakış açın yoktur demi?
Tamam okey tam tahmin ettiğim şekil işte. Onun tavrından dolayı karşılık olarak sunduğun bir cümle. Okey. Buraya kadar sende bir sıkıntı yok. Haklısın görünen o yani.