Dün iş yerinde ki arkadaşım (erkek) içtiğim sigarayı içti bu normal mi art niyet aramalı mıyım?

Çantamdan evrakları vericektim elim de sigara vardı ona iki dakika tutar mısın bulayım çantadan dedim evrağı çıkardım bi baktım bi fırt çekiyor benim sigaradan bir şey demedim garipsedim sonra da sigarayı alıp içtim sizce bu dostça bi samimiyet mi
Dün iş yerinde ki arkadaşım (erkek) içtiğim sigarayı içti bu normal mi art niyet aramalı mıyım?
Cevapla