Yıllardır kapalı olup açılmak isteyip Allah ve aileye karşı suçluluk hisseden var mı 🙁?

Ben bu düşünceyi zaten kaç aydır sahibim kapanmak tamamen benim isteğim değildi ailem bana ne zaman kapanmak istersin diye sormuştu o zaman çok net hatırlıyorum. Ama işte bunu ister misin diye sormadı. Ve ben de şu an neredeyse 20 yaşındayım ve bazen örtüm bana o kadar yükmüş gibi geliyor ki. Zaten kendimi kapanacak kadar da inançlı görmüyorum. Ailem ve çevremdekiler hiç böyle düşündüğümü tahmin etmiyordur çünkü genelde böyle muhabbetlere girmem ve fikir belirtmem. Ama artık iyice bağımsızlaşmaya da başladım o yüzden açılma fikrini daha net bir şekilde düşünmeye fırsat buldum. Ama bi yandan suçluluk hissediyorum bu hayatımı çokça etkileyecek ve ben sanki hem Allaha hemde aileme karşı suç işliyormuş gibi hissediyorum. Daha önce böyle bir şey yapan arkadaşlar var mı onlar ne yaşadı nasıl hissetti?

Yıllardır kapalı olup açılmak isteyip Allah ve aileye karşı suçluluk hisseden var mı 🙁?
Cevapla