Kendi özgüvensizliğim yüzünden gelen görücüleri red ediyorum pişman olur muyum?

Çoğu kişi ailem iyi olduğu için tanışmak istiyor bende çirkin değilim ama kendimi beğenmiyorum depresyondan çıkmaya çalışıyorum çevremdekiler sürekli zayıf olmamdan şikayetçi 45 kiloyum boyum 162 bununda özgüvensizliği oldu o yüzden tanışsak ne olur zaten karşıdaki beğenmez ailesi zoruyla konuşur falan diyorum hiç tanışmadan herkese hayır diyorum durumu iyi olan zengin bi uzaktan akrabamızın ailesi çok ısrar ediyor oğullarıyla tanışmam için araya başkalarını sokuyorlar evet demem için ikna etmeye çalışıyorlar çocukla aramda 4 yaş var tek erkek çocuk ablası var oda doktor kendi evi arabası herşeyi var en azından yaşadığım şehre gelsin beni görsün tanışalım diye çok ısrar ettiler ama beni beğenmez korkusuyla red ettim gelen herkesi böyle red ediyorum ne yapıcam ben yaa
Kendi özgüvensizliğim yüzünden gelen görücüleri red ediyorum pişman olur muyum?
Cevapla