Batılı çocuğum doğulular gibi davranıyor psikoloğa mı götürmeliyim yoksa beklemeli miyim?

38 yaşındayım evliyim kızım 18 yaşında amacım asla ırkçılık yapmak değildir her insanın iyi ve kötü niyetlisi vardır tayinden dolayı 2 yıl doğuda kaldık şu an 5 yıldır batıda yaşıyoruz batılıyız doğuda bir sürü arkadaşı vardı batıya geldik burada da buranın doğulularıyla arkadaşlık yapıyor batılıları hiç sevmiyor bencil insanlar soğukkanlılar bunların nesiyle arkadaş olayım diyor arkadaşlık yapmasına bir şey demiyorum ama beni endişelendiren kısım doğulular gibi davranması konuşması oluyor evde kürtçe arapça konuştuğuna çok şahit oldum gittikçe doğululaşıyor psikoloğa mı götürmeliyim yoksa normal bir durum diyerek beklemeli miyim
Batılı çocuğum doğulular gibi davranıyor psikoloğa mı götürmeliyim yoksa beklemeli miyim?
Cevapla