Çalışmakta evlenmekte kabus gibi geliyor sizce neden böyleyim niye geçmiyor hala:(((?

Kendimi bildim bileli düzen oturtamadım ne bir yerde çalışmak ne de evlenmek iğrenç geliyor ilişkilerimde girdiğim işlerde çok kısa sürüyor kimim kimsemde yok bana yardım eden de yok genelde hippieler gibi oradan oraya savruluyorum 1 hafta bir yerde diğer hafta başka yerde benim yaşıtlarım düzeni oturtmuş zengin olmuşken ben hala boş boş anın keyfindeyim

Çalışmakta evlenmekte kabus gibi geliyor sizce neden böyleyim niye geçmiyor hala:(((?
Cevapla