Çevremde kimse kalmadı, sosyal hayatım sıfır oğlu sıfırken ne yapmalıyım?

nerden baksanız tüm ili tanırım heryerde çok tanıdık var ama tanıdık işte kocaeli gibi bi şehir küçükte değil herkesi tanımaya bi kız yüzünden tüm arkadaş çevrem dağıldı kardeşim sandıklarım eski kız arkadaşımla yoluna baktılar gidenin benle alakası yoktur herkes kendi kalbinin ekmeğini yer dedim kendimce ağzımı açıp gık demedim bütün günlük rutinlerim ona bağlıydı herşeyimiz birdi kendisinin tanıdıkları var ve bilet için maç ) herkes onun yanında ben aramadan arayan yok yazmazsam yazan yok ben yazsam arasam kardeşiz ama candan öteyiz öyle kötü biride değilim varlıklı bi aileyiz 1.90 boyum var sporcuyum komiğimdir aşşırıı daha bu erken yaşlarda yanlız kaldım eve sığamıyorum kimseye yazmak ta istemiyorum çıkalım diye çünkü ben demesem hayatta çağırmazlar bunaldım artık cidden sosyal hayat 0 oğlu 0 bi spor iş ev napayım

Çevremde kimse kalmadı, sosyal hayatım sıfır oğlu sıfırken ne yapmalıyım?
Cevapla