Sevgiliyle aynı evde ve aynı işyerinde olmak ilişkiyi neden bu kadar tüketiyor?

birlikte yaşamayı düşünen varsa sakın yaşamayın hiç bişey düşündüğünüz gibi güzel olmuyor , 1 bucuk aydır beraber yaşıyoruz Hergün günde defalarca kavga ediyoruz bıktım resmen değişiklik olsun diye tatile geldik 3 gündür burada bile tartışıyoruz kendisi patronum iştede evdede 7/24 birbirimizi görmek asla ve asla hiç iyi değil şimdi ne mi yapıyorum 2 gün sonra ailemin yanına dönücem oda kendi evime zaten yakın evlerimiz uzak mesafe değil yani ve işindende istifa edicem onada söyledim zaten , biraz birbirimizi özlesek böyle olucagını düşünmüyorum eskisi gibi çiçekler böcekler gönül almalar hiç kalmadı ve bu kavgalarfwn sonra gönlümün alınmaması beni gerçekten çok soğuttu, araya biraz mesafe koydugumda eskisi gibi olabilirmiyiz yoksa bağlar tamamen mi kopar?

Sevgiliyle aynı evde ve aynı işyerinde olmak ilişkiyi neden bu kadar tüketiyor?
Cevapla