Hiçbir sorumluluğun olmasa şu an nerede ne yapıyor olmak isterdin?

Hiçbir sorumluluğun olmasa şu an nerede ne yapıyor olmak isterdin?

Ohh alarm kurmadan, istediğim saatte kalktığım bir güne uyanmisim…

Kafa nereye, ben oraya.

Eşsiz bir yolda araba sürmenin keyfi, fonda sevdiğim müzikler.

Belki bir sahil; biraz kahve, biraz kitap, biraz müzik.

Sonra kaygısızca beğendiğim küçük bir butik otelde konaklamak…

Acele yok, hesap yok. Sadece anda kalmanın huzurunu tatmak ✨🙃😍

Hiçbir sorumluluğun olmasa şu an nerede ne yapıyor olmak isterdin?
Cevapla