Kız, erkek arkadaşlığına inanıyormusunuz?

Ben artık inanmıyorum, erkekle kız arkadaş olamaz ya..

6 yaşından beridir arkadaş olduğum, abim/kardeşim gibi gördüğüm, apartmanda ailelerimizin birbirini tanıdığı, aynı ilk/orta okullara gittiğimiz sürekli birbirimizin arkasını kolladığımız, yine sürekli birbirlerimizin evine gidip kaldığımız, hatta aynı liseye gidelim diye puanım yüksek olmasına rağmen onunla aynı okulu seçtiğim kankam dediğim çocuk, iki gün önce (öyle sanıyorum, daha önce söylemişte olabilir) annesine, benimle evlenmek istediğini söylemiş. Annesi de doğal olarak gelip anneme söylemiş sonra annem de bana söyleyince; nasıl ya, diye boş boş annemin ağzına baktım.. o çocuğa o kadar sırrımı verdim, güvenimi verdim, abim gibidir hep beni korur dedim. Daha önce neden hiç sevgili yapmadığımı bilen, kariyer yapıp doktor olmak istediğimi çok iyi bilen çocuk resmen ailesine yalvarmış ben Elif'le evlenmek istiyorum başkasını istemiyorum diye. Ya delircem yemin ediyorum şok oldum dilim tutuldu. Ne yapcam bilmiyorum..

Güncellemeler
4 ay
Şey, nasıl oldu bilmiyorum ama kabul ettim. Ama ben okulumu bitirene kadar nişanlı kalıcağız.
Kız, erkek arkadaşlığına inanıyormusunuz?
Cevapla