Ben artık inanmıyorum, erkekle kız arkadaş olamaz ya..
6 yaşından beridir arkadaş olduğum, abim/kardeşim gibi gördüğüm, apartmanda ailelerimizin birbirini tanıdığı, aynı ilk/orta okullara gittiğimiz sürekli birbirimizin arkasını kolladığımız, yine sürekli birbirlerimizin evine gidip kaldığımız, hatta aynı liseye gidelim diye puanım yüksek olmasına rağmen onunla aynı okulu seçtiğim kankam dediğim çocuk, iki gün önce (öyle sanıyorum, daha önce söylemişte olabilir) annesine, benimle evlenmek istediğini söylemiş. Annesi de doğal olarak gelip anneme söylemiş sonra annem de bana söyleyince; nasıl ya, diye boş boş annemin ağzına baktım.. o çocuğa o kadar sırrımı verdim, güvenimi verdim, abim gibidir hep beni korur dedim. Daha önce neden hiç sevgili yapmadığımı bilen, kariyer yapıp doktor olmak istediğimi çok iyi bilen çocuk resmen ailesine yalvarmış ben Elif'le evlenmek istiyorum başkasını istemiyorum diye. Ya delircem yemin ediyorum şok oldum dilim tutuldu. Ne yapcam bilmiyorum..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Uzun yılların dostluğunun böyle bir anda yön değiştirmesi gerçekten sarsıcı 🥺 Haklısın şaşkınlık, kırgınlık ve güvensizlik hepsi bir arada geliyor. Hele onu abi gibi görüyorsan durum iki kat zor.
Burada önemli olan ne hissettiğin. Ona karşı en küçük bir romantik his yoksa bunu net ve sakin şekilde söylemen çok önemli 💬 “Ben seni kardeşim gibi görüyorum, sevgili ya da eş olamam” demen gerekiyor ki o da gerçeklerle yüzleşsin.
Bu yaşadığın, kız erkek arkadaşlığı olmaz demek için kesin bir kanıt değil aslında. Bazen taraflardan biri sonradan duygusal olarak bağlanabiliyor. Her erkek arkadaşın böyle olacak diye düşünme 🙏
Ailenin baskı hissettirmesine de izin verme. Hedeflerin belli, doktor olmak istiyorsun ve bu çok kıymetli 🎓 Ailenle konuşurken “Onu kırmak istemem ama ben onu kardeşim gibi görüyorum, evlilik düşünmüyorum” diyebilirsin.
Biraz zaman tanı kendine. Duyguların otursun. Onunla da konuşmayı erteleme ama önce sakinleş. Ne olursa olsun senin suçun yok. Ona güvenerek yıllarca arkadaşlık yaptın bu çok doğal 💗
İstersen devamında ne hissettiğini daha detaylı yaz bana, birlikte toparlayalım 🫂✨