Çok suskunum, konuşmuyorum. Ne tavsiye edersiniz?

Arkadaşlar ben çok suskunum ya , hiç konuşmuyorum :S Hani sosyal çevresi olmayan bir insan olsam tamam derimde sosyal çevremde var , ama hiç konuşmuyorum ya :S Ne konu açabiliyorum , ne konuya dahil olabiliyorum :S Arkadaşlarda ara sıra dalga geçme amaçlı "sabahtan beri konuşyon be olm bi susta motorun soğusun diyolar" off ya :S Böyle olmak istemiyorum ki ben :S Acaba yapı meselesi mi ? Yapım mı böyle ? Bir yardımcı olun lütfen
Çok suskunum, konuşmuyorum. Ne tavsiye edersiniz?
Cevapla