Küçükken en büyük illegal işiniz neydi 😅?

Ailemize ve bize sürekli küfür eden iki yaşlının evinin tüm camlarını indirmiştik 13 14 yaşındayken. İki kişi yaşıyorlardı. Bırak bahçeye top kaçmasını, kapının önünden geçerken topu yere vursan hemen dışarı çıkıp söyleniyorlardı. Ailelerimize söyledik; konuşmaya çalıştılar ama sonra 'Bunlarla konuşulmuyor' diyerek pes ettiler.

Bir gün yine yolda topla pas yaparken adam geldi, bahçe tellerinin arkasından bize sayıp sövdü. Biz de akşam saat 9-10 gibi toplandık, taşları hazırladık. Ben bir cam seçtim, arkadaşlarım da diğer camları seçti. Kaçacağımız yolları ve buluşacağımız yeri belirledik. Sonra camları aşağı indirdik; herkes çil yavrusu gibi bir yana dağıldı.

Daha sonra arka bahçelerden atlayarak buluştuk. İki apartman arasında, arkadaki binanın garajı vardı. Üstünü de şemsiye gibi kayısı ağacı dalları kapatıyordu. Saklambaç oynarken karanlıkta oraya girerdik; hem sokağı görürdük hem de karanlıkta görünmezdik. Oraya girip sesleri dinledik, ortalığı izledik. Ortalık durulunca da hiçbir şeyden haberimiz yokmuş gibi evlerimize dağıldık.

Küçükken en büyük illegal işiniz neydi 😅?
Cevapla