Hiç, birinin göz yaşı oldunuz mu?

Bir insanın hüznü, kalbindeki kırık oldunuz mu?

Ben, kötü bir insanım hissi nasıl geçer? Ya da geçer mi? Bazen bir şey oluyor ve kendimi çok bencil, pis, kaba hatta şeytani hissediyorum. Nefsime nasıl bir terbiye vermem gerek? Ruhunu nasıl tutsam da kibre batmasa, nefsime takılmasa? Ne yaparsam masivaya çalmaktan alıkoyarım kendimi?

#monplue

Hiç, birinin göz yaşı oldunuz mu?
Cevapla