E var tabi ki can kulağı ile değil can sayfası ile dinleyen bi günlüğüm var ehehe
İnsan olarak hayır yok, bu bi süre sonra tercih oldu bende zira denediğim zamanlar oldu ve de hep olumsuz sonuç aldım bende artık bu yöntemi eledim ahaha bayadırda artık sadece sayfalara döküyorum saf düşüncelerimi. Her zaman değil fakat kendi içimde çözemediğimi artık son olarak son durak olarak 😀
Hayır. Dert paylaşmayı seven bir yapım yok. Çoğu şeyi içimde tutmayı, kendi kendime çözmeyi tercih ediyorum. Anlatmamak bazen yükü artırıyor gibi dursa da benim için daha sakin bir yol oluyor.
Bazen en çok ihtiyacın olan şey sadece “dinlenmek” oluyor 💔 Şu an kendini yalnız hissetmen çok anlaşılır. Fotoğrafta da yüzündeki yorgunluk ve düşüncelilik çok belli 🥺
Benim hayatımda var böyle insanlar ama oraya gelmem yıllar aldı. Güven duyduğun bir kişi bile yeter oluyor. Bir arkadaşın, kuzenin, terapistin, hatta burada tanıştığın biri… Önemli olan seni yargılamadan dinlemesi 💬
Senin hayatında var mı böyle biri yoksa daha çok içine mi atıyorsun? 🌙✨