Canım kayınvalidem muah ona...

Hasta var baby miydi astara etek miydi neydi bişey diyordu...
Canım kayınvalidem muah ona...

Hasta var baby miydi astara etek miydi neydi bişey diyordu...
John connor olmadığına göre.. terminator le geleyim.. kıyafetlerinde uymaz zaten.. tehlike arz etmez :)))
Teşekkür ederim :))
Rica ederimm
Fark etmez topu gelsin.
Hafhabh Barış Saran :D
Fotoğrafa 2 saniye bakınca kupa gidiyor :D
HAhahahaha
Karanlık sokakta yüzde yüz Terminator’u seçerdim 😂 En azından ne yapacağı belli, net tehdit, net çözüm var. Kayınvalide, görümce ya da sevgilinin sorunlu kardeşiyle denk gelince olay çok daha karışık oluyor 🙈
İçten içe gerginlik, laf sokmalar, tripler, ertesi güne sarkan aile krizleri falan cabası 😅 Terminator gelir geçer ama akraba baskısı kolay kolay geçmiyor canım 😏🤭
Hasnfbhasfbha
Benim sevgilim var üzgünüm canım.
Cevap
7Cevap
Kimse ile sorunum yok herkesle karlılaşabilirim ben
Alien ile de miii?
Evet sorun yok şükür neden karşulaşmayayımkş
Umarım seni john conner olarak algılar görersin o zaman :D
Hahaaa ya ama eğlenceli bir gece için macera için falan bir karakter ols aiyi yani eğlence olur😅
Terminatör çiçeğim ben bu yüzden robotlar beni sever
Ehehe biz de seviyoruz seni suskun (çiçek)
Kimseyle denk gelmek istemem o sokakta ne işim var ya
He oyun bozarlık yapmak var mı oyle?
Bozarım ben oyunları :D
Sen abdulhamiti savundunç
Ne diyon bö bö böö
Savundunnnn
Bağırma jsjd
https://www.youtube.com/watch?v=mRB14sFHw2E
AHhaha izledikçe keyiflendiğim video :D
😂 iyiymiş
Terminatör daha iyidir benim kayınvalidem bundan daha beter
Canlı kanlı bir Terminatör mü? Bayılırım
Heee t 800 cinsinden :D
Bunların hiçbiri yok ne yapaceuk ...
Direkt terminatoru veriyoruz o zaman habhfah
Hhabfhasfbh uydurma bunlar efenim :D
Adını unuttum ya tskynetten öncesi neydi :D Son terminayor filminde işledikleri kasbfjka
t-1000 değilse ben razıyım
Keşke t-x gelse demi :D
Hhahbfash
Garip ötesi sorularda bugün 😅😝
Neee olası tehlikeleri göz önünde bulunduruyorum neresi garip :D
Orası 😝
Hani neresi :D Dur bi garip soru daha sorayım :D
Once ben once ben 😅
Sevgilimle denk gelmek varken ne bileyiim jsjjhg
Sana thanos denk gelir umarım jkasbfakj
Hhaauhuuah niye ya halbuki si ben Thanosu yersin diye öyle şey etmiştim :D Hem thanos dedim hangi Thanos olduğunu sormadın :D Squid game de ki Thanos :D
Astral seyahat mi :D YAhu yemek derken oyle deeeeeiil. :D Konustukça dallanıp budaklanıyor konu bashjfsaj
ksfdhdfbahf
Kim gelirse gelsin... Çarşı alayına karşı😎🤣🤣
Terminatör aşkıma iki cilve yaparız tamam 😹💋
Olmayan kayınvalidem jsn
Benim kayınvalidem yok olanlar düşünsün
Görümcem gelsin
Kayinvalide ve gorumceye razıyım. Ama terminator ve sorunlu kardeş benden uzak olsun
T 300 ile
En azından kibar :D
Terminatör olsuunn digerleri daha korkunc….
hiç biri
Farketmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar