Yeğeniniz var mı🥺? Hala, teyze, amca veya dayı oldunuz mu?

Arkadaşlar ben hala oluyorum 😭 ay çok heyecanlandım, umarım ki gelecekte baba tarafından nefret eden bir yeğenim olmaz 🥺😭😂 çok mutluyum ve nasıl hala olunur bilmiyorum 😭 şimdiden bir sürü oyuncak almam gerek, beraber oynarız 😭 kız veya erkek olursa iki adından birini ben koyabilirmişim bu arada, yengem öyle dedi, aslında teyze de oluyor sayılırım çünkü yengemin bir kız kardeşi yok ve beni kız kardeşi kadar sever 🥺🤍💞

Yeğeniniz var mı🥺? Hala, teyze, amca veya dayı oldunuz mu?
Cevapla