Benim gibi bu durumu yaşayan var mı biriniz akıl versin ya?

Ya vallahi cildiricam artık. Her ağızda bı şey her ağızda bı şey herkes bişi söylüyor konuşup duruyorlar biri de bı duralım da kız ne istiyorsa onu yapsın demiyor. Cidden cildiricam artık tamam dedigime pişman oldum şimdiden. Biri diyor ki dugunsuz evlenilir mi sen dul musun. Öbürü diyor ki kuzenine yaşıtları görücü gelirken sana niye yaşça büyük olan görücü geliyor. Kaynananla yaşama anlasamazsin ayrı eve çık diyorlar. Ya ben düğün kına nişan gibi şeylere bilmem kaç bin lira yok yere bayinmak istemiyorum bunu daha kaç kez söylemem lazım? Niye böyle istiyorum diye dul olayım? Neymiş el alem ne der ne dusunurmus. Ayrıca niye kaynanamla yasamayim? Beni kendi kızı gibi severse bana sahip çıkıp değer verirse neden olmasın? Adamın belki ayrı eve çıkacak maddi durumu yok? Herkes kendi evliliğinde yaşadığı sorunları anlatıp evliliği kötü lanse ettirmeye çalışıyor. Banane senin evliliğinde yaşadığın sorunlardan? Herkesin nasibi kaderi hayatı farklı çizilmiştir sen evliliğinde onu yaşadın diye bende onu yaşayacak değilim ya. Ayrıca evlilik bu sonuçta bir ömür aynı yastığa baş koyacaksın tartışma da olur kavga da olur kötülük de olur. Önemli olan senin kavgayı nasıl yönettiğin nasıl konuştuğundur. Yangına körükle gitmek yerine alttan alıp karşı tarafı dinle ve mantıklı çözüm üret bakalım o tartışma nasıl güzel sonlanıyor? Yangına körükle gidersen ortada evlilik diye bir şey kalmaz zaten. Herkes bişey söylüyor saçma sapan şeyler anlatıyorlar cildircam yakında ya. Evleneceğimi duyduysan hayırlı olsun inşallah mutlu olursun de geç sen niye kendi evliliğini anlatiyosun bana? Ne alaka yani? Benim yaşadığımi yaşayan her kafadan ayrı ses çıkan insanlar var mı? Tavsiye verin Allah aşkına ya?
Benim gibi bu durumu yaşayan var mı biriniz akıl versin ya?
Cevapla