Arkadaşlar dedemi son kere görmediğim için pişmanım bu pişmanlık geçer mi?

Dedem vefat etti bugün ve en son 1 yıl önce görmüştüm dedemi bundan 1 hafta önce babam memlekette iken annemi çağırdı gel durumu ağır diye neyse annem gitti annemler başta bize gelmeyin dedi biz çok ısrar ettik dedemi görmek için neyse sonra anneme memlekete gitmeye yakin babamla konuştu babam dedi gelsinler memlekete neyse biz de gitmedik işte keşke gitseydik bugün vefat etti ve yola da çıktık

Arkadaşlar dedemi son kere görmediğim için pişmanım bu pişmanlık geçer mi?
Cevapla