2 sohbet sonrası davet aldım ben gidiyoreeee shshdjfl
Kasım Kasım kasılan insanları hiç bir zaman anlamicaaaaaaaam
En güzel cafenin ev olduğuna ben inanıyorum 😄
2 sohbet sonrası davet aldım ben gidiyoreeee shshdjfl
Kasım Kasım kasılan insanları hiç bir zaman anlamicaaaaaaaam
En güzel cafenin ev olduğuna ben inanıyorum 😄
Ben şunu anlamıyorum kusura bakmayın ama 2 sohbet sonra çağıran adamın niyeti gerçekten belli değil midir? Ha kadın da böyle diyebilir ama ben yapamazdım herhalde işte. Sonuçta tamam ben diyeyim karşı taraftan hoşlandım ama evine gel desem beynim var ki sonuçta sapıkça düşüneceğini anlarım ki öyle zaten. Kısacası davet etmem ederse de gitmem diye düşünüyorum aşk insanıyım ben
Senin enerjine bayıldım 😂 Ev ortamını seven bir ruhsun belli 🏡✨
Ben tanışma sürecine, hislere ve içgüdüye çok bakarım. Güven hissediyorsan ve ortam uygunsa gitmek çok keyifli olur sohbet daha derinleşir ☕💬 Ama her zaman konum paylaşmayı, bir yakınını haberdar etmeyi ihmal etme canım güven her şeyden önce gelir 💛
Cevap
20Cevap
Yani arkadaş vesilesiyle tanıştığım biriyse giderim , ama ortak arkadaşımız felan yoksa bam diye tanistiysak gitmem
Gitmişliğim oldu ama arkadaşımın tanıdığı olduğu için. Yani ortak tanıdığımız varsa çekinmem onun vesile ile tanişmissak sıkıntı yok giderim çekinmem
Yeni insanlarla tanışmıyorum ki gideyim ama tanışsaydım evine gitmezdim. Tanımadığım insan sonuçta.
Çekinmem gecen gittim sarma sardık misafir gelecekmiş yardıma gittim :);
yani ortama göre değişirde gene de insanlaar artık darbenin nerden gelecegini bilmiiyorlar o yüzden gitmemekte yarar var ha gidilsede birine falan haber falan verirdim temkinli olurdum
Kimsenin evine gitmedim hiç bir tek yaz aşkım vardı ona gittim🤗
Yok ya gitmem şey eder beni dfdf
Güven veriyorsa olabilir
Karşı cins ise gitmem ben sevgilim yanlıs anlayabılır
Gittigim yere gore degisir
Evet cekinirim ama gittik bir kere olay farklı yere gitti
Vala bende kasmam ne olacks yahu
Böbreklerimi seviyorum ben almim
Çekinirim tabii ki
Yeni tanıdığım birinin evine gitmem.
Yani çekinme demeyelim de huylanırım diyelim
Mümkünse gitmemeyi tercih ediyorum
Hayır neden çekineceğim
Hayır 😄
Yoo , o çekinsin
Hic cagrilmadim dndnd
Gitmem evine falan
çekinmem
Hemen gitmek istemem
Tırsarım ben
Gitmem ki 😃
Çekinirim
Hiç :D
Ben gidemem
Yani değişir ya
Hemen gitmek istemem
Git bakalım 😃😄
Kadınsa koşarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?