Gencler evlenmiyor diyorlar ama çözüm sunan yok?

Arkadaşlar bugün cuma namazına geldim. Hoca diyor ki eskiden kadınlar 18 e gelince evlenirdi 5 çocuk yapardı şimdi 28 yaş olmuş ortalaması diyor. İyisin hoşsun hoca da bu laf ne şimdi? Gençlerin cebinde parası var mı düzgün insan bulabiliyor mu onu sorsana. Eskiden kadınları kolay dövebiliyorlardi babasının sözünden xikamuyorlardi şimdi kadınlar akillandi. O yaşta evlenip napacak. Sizce gençleri sogutmaz mi bu laflar?

Gencler evlenmiyor diyorlar ama çözüm sunan yok?
Cevapla