Normal mi bunun yaptıkları ayrıldımda kafama takılıyor?

Sevgilimle bu yaz veya güz nişan hayalimiz vardı ikimizinde işi gücü var. Ben aileme söyleyecektim nişan olacaktı 4 yıllık bir ilişki. Ama tanıyamamışım ben bunu. Gitti kendi evine koltuk aldı ablasıyla. Başka şehire taşındı ve alması gerekiyordu. Bunu da bana pazarlamaya çalışıyor sana resmini attım diye de alaycı konuşuyor. Bir kere beyaz eşya bakmıştık kendi kendimize o kadar. Sonrasında nerde kıytırık beyaz eşyacı varsa ordan almaya niyetleniyordu hani bak bunu alacaksın ama bozulursa karışmam diyordum sanki ben kötülüğünü istiyormuşum gibi tavrı vardı. Kwndi oturacağı evde bile cimriydi. Düğün masrafı olmasın köyde olsun diyince adet vs varmışta falanda filanda. Gelinlik bakmaya gitsem onun parasına bile laf ederdi herhalde. Her şeyi laf yapıyordu alacağı yüzügü 10 bin sanmışta 30 binmiş onu söylüyordu bu kadarda olur mu ya napalım hiçbir şey almayalım o zaman millet ikinci evliliğinde bile bu kadar cimri değil.
Normal mi bunun yaptıkları ayrıldımda kafama takılıyor?
Cevapla