Yurtdışında yaşayan akrabanın sürekli evlen baskısı yapması normal mi, siz olsanız ne yapardınız?

İsviçre'de yaşıyor. Babamin kuzeni. Ben ona amca derim. Senede bir defa Türkiye'ye gelir. İzmir, İstanbul , Ankara , akrabaları ziyaret eder. Bizede gelir kalır. Bunlar karı koca gelirler. Neyse adam 60 yaşın üstünde. Ben 34 yaşındayım. Evlenemedim. Kısmet olmadı. Neyse bana her geldiğinde evlen falan der. Baskı yapar. Bul birini evleneyim derim olmaz. Kismet bu işler derim olmaz. Kiz yok bulamadim derim olmaz. Artık ben ne diyeceğimi bilemedim. Ne desem olmuyor. Anlamadığım bişey var ben pasaportu bile olmayan biriyim ve İsviçre Türkiye'den vize istiyor. Annen baban ölecek evlen diyor. Napim annem ölünce pasaport vize alip sana mi tasincam? Ayrıca annem babam ondan daha genç ve sağlıklı babam çalışıyor 55 yaşında annemde 53 yani gençler bunu söyleyen adam 60 yaş üstü adam. İsviçre'de çocuklari falan var hepsi evlenmiş. Ona ne benim evlenmemden yani. Sene de bir geliyor geziyor gidiyor. Annem babam ölünce oda ölecek hatta o benimkiler den daha erken ölür gider. Sanki ona soracaklar senin yeğen neden evlenmedi. Öz yeğeni değilim ayrıca. Kuzeninin oğlu kardeşinin oğlu da değil. Gezmeye geliyorsun misafirliğe bari canımı sıkma dimi? Ben olsam hiç öyle şeyler söylemezdim. Bir iki söyler sonra susardim bununkisi baskı...

Haklısın
Haksizsin
Ne haklısın ne haksız
Oda haklı sende haklı
Bilmiyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Yurtdışında yaşayan akrabanın sürekli evlen baskısı yapması normal mi, siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla