Bu papatyalar gökyüzünden üstün. Sana yolladığım kırlangıçlar yuvalarında üzgün.
Beni düşünme, rahat uyu. Ocakların tütsün. Sana sevgim artık sandığından daha da fazla güçsüz.

Bu papatyalar gökyüzünden üstün. Sana yolladığım kırlangıçlar yuvalarında üzgün.
Beni düşünme, rahat uyu. Ocakların tütsün. Sana sevgim artık sandığından daha da fazla güçsüz.

Hayır yok, kimseyi ne bu dünyada nede ahirette falan kendime bağlamak istemem. Affetmemek de bir bağ..
s.. gitsinler isterim hayatımdan öylece😅
Var elbette iki kişi var ikisi de eskiden yaşadığım ilişkilerden işte. Haketmedigim değeri aldım haketmedigim sonuçları. Canım yandı eritti beni her şey üzülmeme sebep oldular aldatıldım verilen sözler yeminler gelecek hayalleri unutuldu sadece geriye öfke ve nefret kaldı bu kadar. Dün aldatildigimi öğrendim ve ayrıldım şimdi de kafa dağıtmak için ortamlara giriyorum
Merhaba. Hakkımı helal ettiklerim yok, bir de onları sırat köprüsünde bekleyemem. Lakin Allah'a havale ettiğim kişiler var. İlahi adalet tecelli eder misaii
Var evet hakkım zehir zıkkım olsun
Onu burada koruyup kolladığım güne lanet olsun
Her dakika her saniye lanet ediyorum artık
Allah, onun bana yaşattıklarının mislisini yaşatsın ona
Karma diye bir şey var ahım onu kahrı perişan etsin
Bazı cümleler insanın içinde kalınca böyle şiire dönüşür 💔🌧️ Fotoğraftaki ifadede de o yorgunluk çok belli.
Benim hakkımı helal etmediğim kim kaldı mı dersen, uzun yıllar “etmem” dediğim insanlar oldu. Sonra fark ettim ki en çok kendime zarar veriyorum. Unut demiyorum ama yükünü hafifletmek için affetmek bazen şart.
Senin kalbinde kim var böyle helal edemediklerin arasında? 🕊️🌿
basil affedicme ya?
Cevap
49Cevap
Evet helal etmediğim çok fazla karaktersiz var. elinde sonunda hesaplaşacağız.
Ben helal edeyim de benim hakkıma girenler düşünsün gadası
Ben ediyorum birde pislik suratlarını diger tarafta çekemem
Hakkımda girene hakkımı helal etmedim oldu haksızlığa gelemem benim var eski bi kız arkadsim yapmadığım şeyde bana iftira atti ona hakkımı helal etmiyorum oyuzden öbür tarafta görüşelim çünkü ben çok ağladım iftiradan dolayı oda uzulsun istiyorum hakkına girdiği icin
Var babamın ikinci eşine asla helal etmeyeceğim. Kendisine de söyledim helal etmeyeceğimi güya Arap ve Müslüman ama o kadar işte
çok malum kişilere zehir zıkkım olsun hakkım (bence anlayan anladı kimlere helal etmediğim teyp ile kafiyeli)
Hakkımı helal etmemekten ziyade çok kırıldığım ve bu kırgınlıkla ne yapacağımı bilmediğim için konuşmadığım insanlar var. Birazda sanki hislerimi anlatınca bir şekilde sende abartıyorsun denecegi için ilişkiyi nötrleştirdim. Yeniden bağ kurmayı istemiyorum bu insanlarla.
hangi birini diyeyim :) sende yaramızı deşme
Vallahi o duruma geldiysem durum vahim demektir yoksa kötülük gördüğüm halde helallik veririm yani
Onlar kim oluyor hakkıma ilişiyorlar Allah hepsinin gönlüne göre versin
Yok ya ediyorum orada burada hiç bir yerde görmemeyim canımı yakanları
Çocukken köpeğimi çalan o çocuğa hakkımı helal etmiyorum. Sürünsün dursun
Çok insan vardı ama hepsini unuttum kin tutarak da yaşanmıyor
Evet var ama gercekten de üzerinde hakkım var yani çok canımı yaktı
Vardı cok kişi vardi özellikle patronum. Ama sonra Allaha havale ettim
Var babam ölmesini okadar çok istiyorum ki annem rahat etsin istiyorum çocukluğumuz hayatımız içine etti gebermiyor ikinci kaynanam olucak o pislik kadına
Hakkımi yiyen kim varsa Allah'a havale ettim ben
Hayır bu çok ağır bir vebal Allaha havale eder geçerim kin tutmam
Var 6 Şubat 'ta bu milleti perişan edenlere çadır satanlara hakkımı helal etmiyorum
Yok, diğer tarafta da karşılaşmak istemediğim için helal ettim haklarımı...
Tek bir kişi var. Liseden kız arkadaşımdı onun dışında kimseye etmedim
Var evet. şu an ölse göbek atıp fakir doyuracağım insan var.
Yok.. herkese hakkım helal.. ben sırtımdaki tüm yukleri indirdim.. gerisi mühim degil:))
Evet bir çok kişi var ahirette hesaplaşmak istiyorum onlarla
Hayır yok kimseyi yük olarak taşımak istemem ne aklımda ne yüreğimde.
yanii büyük konuşmayı sevmem belkide vardır sonradan karar veririm
Yok ben helal ettim hakkıma girenler düşünsün benim içim rahat elhamdülillah
Var evet. Helal etmiyorum niye ediyim ki :D kim ne dediyse ne yaptıysa bedelini ödesin :)).
Var bi kaç kişi. Allah larından bulsunlar. Buluyorlar da ama akıllanmıyorlar
Evet Allahın adaletine bıraktığım insanlar var
içinde kalsın haklarım onların üstüne otursunlar asdfa
Çalıştığım yerde biri vardı bana sürekli olarak orada niye böyle yaptın burada niye böyle yaptın diyordu çok takıntılı bir kadındı, gideceğim zaman ondan asla helallik istemedim orada öyle kaldı diğer dünyada hesap gününde bakacağız
5 kişi var diri diri yandıklarını görsem bile içimin asla cız bile etmeyecegi
Normal, tanıdklarım arasında, çok az kaldı.
Geniş dairede, şu an 100 de 30 falanlar 💡💡
profil resmindeki film ne
@Mileycyrusmile fikrim yok, görmedim, bilmiyorum 🫷🫷
24 yılımı benden caldigi icin apk 💡 helal etmiyorum. Artık ben Polonya’dayim 🇵🇱 pekte umrumda değil
@Asiilkiiz sen hakkını helal edersin çünkü hakkın yok ama sen başkalarının hakkına girersin
@Asiilkiiz
eski en yakın erkek arkadaşım. Kendisi 1 yıllık arkadaşımdı sırf diğer erkek arkadaşımı kıskandı diye küstük. Arkamdan * demiş?
Kan bağım olan herkese başta da aile üyelerim olmak üzere hiçbirine hakkım gram helal değil Ölenekadar da böyle olucak
Helal ederim ama kırgınlık ebediyete kalır yüzünü görmek istemem
100 yaşıma gelsem de asla hakkımı helal etmeyeceğim neden ediyim
Yok ya ben genelde herkes hakkımı helal ederim öyle büyük bir şey yaşamadım
evet kocamın sülalesi
Vay hainler
Zehir zıkkım olsun dedgm bı kaç kişi var
Vardır hatırlayamadım şu an
Var ama sonra unuturum sürekli kin tutsmam
Yok ya o derece kinlenmem kimseye
Ettiğin var mı desen daha doğru olur
topumuzu patlatan teyze seni unutmadım btw
Hayır yok herkesle helâlleşmeye çalışırım
barışmazsak hakkım helal değil
Var hangisini sayayım o kadar çok ki
Herkese helal ediyorum
Evet babam oluyor kendisi..
Benden yana helal olsun, Allah büyük :)
Etmem lazım ama s*kt*r et dediklerim var
Birileri var tabi
Evett var tabi bazı haklar helal edilmiyor
Cok derinlerde yakalıyosun be hocam 🤔
Var, Allah'a havale ettim hepsini.
Herkesin vardır bence.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?