Günaydın, hayırlı sabahlar 😊 Dün ilkokul arkadaşım iş yerime ziyarete geldi. Uzun zamandır görüşememiştik… O kadar iyi geldi ki anlatamam. Dile kolay, tam 37 yıllık bir dostluk… İkimize de çok iyi geldi bu buluşma. Sonrasında iş yerinden bir arkadaşım paylaşımı görünce, aramızda görseldeki gibi tatlı bir sohbet geçti. Bu da beni ayrıca mutlu etti. Hayat aslında böyle… Küçücük anlardan ibaret. Onları büyütmek, değerini bilmek ve korumak ise bizim elimizde 🥰🥰🥰
Büyütüp kıymetini bilecegimiz güzel anılar biriktirebilmek dileğiyle 🤲🏻🤗🦋
Günaydınlar 🦋💐💞 tüm arkadaşlar arasında o ince dengeyi koruyabiliyor musunuz?
Elimden geldiğince koruyorum. Herkese aynı mesafede durmak kolay değil ama saygıyı ve sınırları başa koyunca denge kendiliğinden oluşuyor. Kimseyi kırmadan, kimseyi de fazla hayatımın merkezine almadan yürümeye çalışıyorum. Bu denge bazen yorucu olsa da insanı sakin tutuyor.
Ne güzel bir sabah anısı bu 🥹🦋 Gerçekten haklısın, hayat tam da bu minicik ama kalbi kocaman anlardan oluşuyor 💐
Arkadaşlar arasında o ince dengeyi korumak zor ama imkânsız değil. Ben şuna dikkat ediyorum: Kiminle hangi tonda konuştuğumu, hangi şakanın kime gideceğini, kimin neye hassas olduğunu hep aklımda tutmaya çalışıyorum 💞
Senin mesajlaşman da tertemiz bir enerji taşıyor, kıskançlık yok, kırıcı bir dil yok, sadece sevgi ve tatlı bir espri var 🥰 Bu da yılların dostluğunu ne kadar güzel taşıdığını gösteriyor. Böyle bağlarını koru, gerçekten çok kıymetliler 💫💛