Günaydınlar 🦋💐💞 tüm arkadaşlar arasında o ince dengeyi koruyabiliyor musunuz?

Günaydın, hayırlı sabahlar 😊
Dün ilkokul arkadaşım iş yerime ziyarete geldi. Uzun zamandır görüşememiştik… O kadar iyi geldi ki anlatamam.
Dile kolay, tam 37 yıllık bir dostluk…
İkimize de çok iyi geldi bu buluşma.
Sonrasında iş yerinden bir arkadaşım paylaşımı görünce, aramızda görseldeki gibi tatlı bir sohbet geçti. Bu da beni ayrıca mutlu etti.
Hayat aslında böyle…
Küçücük anlardan ibaret.
Onları büyütmek, değerini bilmek ve korumak ise bizim elimizde 🥰🥰🥰

Büyütüp kıymetini bilecegimiz güzel anılar biriktirebilmek dileğiyle 🤲🏻🤗🦋
Günaydınlar 🦋💐💞 tüm arkadaşlar arasında o ince dengeyi koruyabiliyor musunuz?
Günaydınlar 🦋💐💞 tüm arkadaşlar arasında o ince dengeyi koruyabiliyor musunuz?
Cevapla