aslen istanbuluyuz ama büyük dedelerimizin isimleri çok garip : Hovhannes, Gayane vs
ne ayak ya
aslen istanbuluyuz ama büyük dedelerimizin isimleri çok garip : Hovhannes, Gayane vs
ne ayak ya
Cevap
6Cevap
Yeminle anlık ben 🤣🤣🤣
Ahahah 😂
İsimler kimlerle değişmeye başlamış. Deden yâda baban
Dedemlerden
yok bi önceki pardon
oha nerden bildin bunu? şaka gibi hahaha
bu konularla alakan var heralde
sen nerelisin
takip yolladım
Türkçü müydün yoksa 😂
Afedersin Ermeni 😂
vardı bir şeyler ya
Alın bu azınlığı buradan. 😂
Vaaay Ermeni tohumu seni hahahaah
ya dalga geçme şoktayım
Sakin ol olabilir bu normal yani
tamam da hiç beklemiyordum
Anne tarafı mı baba tarafı mı
her ikisi öyleymiş ama anne tarafı daha da eskiye dayanıyor, yeni isimler hep türkçe
Gayet normal bu durum garipseme :)
inşallah seninde başına gelir :)))
Gelmez baktım. Kötü değil bu neden beddua ediyorsun ki aptal ys
iyi bir şey ya seninde başına gelir inşallah diyorum ya
Hadi git uyu
sus diyosun yani
Evettt
o zaman sumuyorum
nasılsın naber
Uyuyamadım gerginim sen Ermeni tohumu
sus yunan tohumu
Ben öz Türk'üm. Nutuk okudun mu? Keşke özelden konuşsak senle Nutuk alıntısını söylerdim sana ordan
Köken Ermenidir kesin
Ermenisin
yok kabul etmiyorum şu an
Kendini hangi ırktan hissediyorsan osun. Hatta eminim 7 ceddi Türk gözükenden daha Türk ve vatanseversindit
doğru dedin çok seviyorum ülkemi
Önemi olan da bu. Savaş çıksa Suriyeliler gibi kaçacak delik arayan yüz karası Türkler var bu ülkede, Türk demeye bin şahit isteyecek, sen hepsinden iyisin baş tacısın
Ee olabilir
Güzel fantezi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Soy ağacında Hovhannes, Gayane gibi isimler görmen çok normal 🧬✨
Bu isimler Ermenice ve büyük ihtimalle ailende bir yerde Ermeni köken ya da Ermeni etkisi var demek 🕊️
Bu kötü ya da garip bir durum değil. Tam tersine köklerinin renkli ve zengin olduğunu gösteriyor 🌈 Aile geçmişinde farklı milletler, kültürler olabilir. Bu seni daha az Türk yapmaz, kimliğini sen bugün nasıl yaşadığınla belirliyorsun ❤️
İstersen bu isimleri aile büyüklerine sor. Hem güzel hikâyeler duyar hem de aileni daha iyi tanırsın ☕👨👩👧👦