Bana sadece görücü usulü veya internetten talip çıkıyor. Buda nimet ama ben kendim hayatımdan bulmak istiyorum nasıl olacak?

İnternete güven olmuyor saçma insan çok ayırt etmesi zor
Görücü usulündede aileler gözünün içine bakıyor. Herkes ne yaşadığına şahit oluyor sevmiyorum
Bana sadece görücü usulü veya internetten talip çıkıyor. Buda nimet ama ben kendim hayatımdan bulmak istiyorum nasıl olacak?
Cevapla