İnternete güven olmuyor saçma insan çok ayırt etmesi zor
Görücü usulündede aileler gözünün içine bakıyor. Herkes ne yaşadığına şahit oluyor sevmiyorum
Görücü usulündede aileler gözünün içine bakıyor. Herkes ne yaşadığına şahit oluyor sevmiyorum
Cevap
14Cevap
Reel tanıştığın her insanda o interneti kullanıyor çok şey yapmamak lazım
İnşallah hayırla ve kolaylıkla yuvanı kurarsın.
Evlenmek zorunda değilsiniz papağan gibi kodlanmışsınız la tüm herkes böyle sorular soruyor kardessssss
Zorundalık değil istek.
Bu tercihler sizlerinmi acaba yoksa toplum sizlere bunu kodladımı
Toplum baskısı var ama bende sevmek sevilmek istiyorum hiç sevgilim olmadı. Tatmak istiyorum
Sen kendini sevmiyonmu
Bu öyle bişey değil
bende öyle bişeyok biri sevsin beni diye yaşıtlarım hep evlendi bence kendi tercihleri değil bir insan neden başkasına muhtaç hisseder anlamıyom
Öyle değil işte duygusal sevgi aşk bambaşka bişey. İhtiyaç. Ama kalp ve hayat herkese emanet edilmez. O yüzden olmuyor yoksa çoktan evliydim
Öyle evlenmek iiçin evlenirsen hap yutarsın
Evlenmek için evlenmediğim için bu yaşımda bekarım
iyi seç pişman olma kardeşim bu kadınlar için çok riskli bir şey böyle her şeyin bozulduğu insanlığın fıttırdığı gündemin tüm dünyada kötüye gittiği bir anda kaldıramazsın sonra
Kesinlikle o yüzden hala bekarım ve seçici olduğum için böyle devam edecek diye korkuyorum
ederse etsin canın yanacağına pişman olacağına hiç evlenme daha iyi insan kendi kendine yetebilir ya kendini sev yeter bir insan bir insana niye muhtaç hissetsin o sevse ne sevmese ne aq
Zaten mutsuz edecek birini istemiyorum. Mutlu olacağım hep şükredeceğim insanı arıyorum ama yok
sen seni mutlu edeceğini zannedersin o sana kendini öyle gösterir sende kafanda şöyle bir hikaye kurarsın ve mantıklı gelir sonra pişman olursun genelde böyle oluyor
Kabul et birini artık
Bu şekilde istemiyorum
Kendin adım at bul derim o vakit
Aslında bana yanaşanların farkındayım ama onlarıda ben beğenmedim
Çok haklısın, bu devirde cidden zor
İnsan bulsan güven olur insan lazım
:((
Tek kurtuluş yolun benimle çıkmak
Seni nereden tanıyorum çıkaramadım
Hesap tanıdık geldi
Olabilir
Olur
Dısarıda gez dolas
Her gün işe gidiyorum
Kritern ne
burada aramıyorum
Tipe önem veriyor musun erkekte
Şansını çok zorlama bence
Ne alaka
Sonra evde kalırsın
Mutsuz bir evlilik mi öneriyorsun
Olmaz
Niye
Sıkıntılı rahat edilmez
nereden bulacaksın
Tipe yakışıklıliga önem tmusun
Hangi şehir
Değerlendirmelisin
Çok kişiyi değerlendirdim olmadı
At kendini camdan evlenemezsin
Neden
Çok seçen tek kalır
Mutsuz mu olayım
Bakış açını düşüncelerini değiştirmelisin
bolca görüş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kendi hayatından birini bulmak istemen çok doğal ve çok anlaşılır 🫶✨
İnternetten ya da görücüden uzak durmak istiyorsan odağını biraz kendine ve hayatına çevirebilirsin. Dışarı çıkıp sosyalleşebileceğin ortamları artırman işini kolaylaştırır. Kurslar, gönüllü çalışmalar, spor, kitap kulübü, doğa yürüyüşleri… Bu tarz yerlerde hem daha doğal tanışmalar olur hem de ortak ilgi alanların olan insanlarla karşılaşırsın 🌿
Aile baskısı da can sıkıcı olabiliyor. Onlara nazikçe “Hazırım ama daha doğal gelişen bir şey olsun istiyorum” demen denge kurmana yardım eder. Kalbini kapatma ama acele de etme. Zamanı geldiğinde sen istemedikçe kimse hayatına giremez 💛