Evli olup bekar hayatını, özgürlüğü ve eski kafa dengi kız arkadaşlarını özleyen bir tek ben miyim?

Cidden ozluyorum ya, kizlarla o icten icimizi dokmelerimizi, kahkahalarimizi, sorumluluk almadan keyif ve ben odakli yasamimi, hesap vermeden yaptigim herseyi cok ozledim. Ask mesk bitti zaten bizde, ne olacak boyle bilmiyorum. Sizde durumlar nasil?

Evli olup bekar hayatını, özgürlüğü ve eski kafa dengi kız arkadaşlarını özleyen bir tek ben miyim?
Cevapla