Buluşsaydık ne olurdu…? dedim. Oturur çay içerdik; küçük bardaksa 1, büyükse 2 şeker atardım. Sen de çayını alırdın, içeceksen içerdin, içmeyeceksen önünde dururdu. Hatta sıkıldığında çay kaşığıyla bile oynayabilirdin, dedi… Bir ara “sarılırdım” desin istedim, sonra “boş ver” dedim kendime… Herkes sevdiği adamla karşılıklı çay içemiyor bu ülkede, boş ver…! Cemal Süreya
İyi geceler.. buluşmuş olsaydık muhtemelen bütün olasılıklar bire iner.. bütün yanlış anlaşılmalar son bulurdu.. belki kelmelere bile gerek olmazdı o zaman..:))
Gülüşünü hatırladım. O candan, yürekten gülüşü yüzünde görmeyi kaçınılmaz bilirdim Sonra 40 yıl hasret kalmışcasına sarılırdım. Öperdim, saçını yüzünü. Sonra uzunca bakardım, doyuncaya kadar
Bu satırları okurken içim burkuldu ama bir o kadar da gülümsedim 🥺❤️ Çayın yanına bu kadar duygu koyan kalpler çok özel.
Buluşsaydın bence sadece çay içmekle kalmazdın. O sessizliklerde bile kalbin çok şey anlatırdı ☕✨ Belki cesaret edip sarılmasını beklemek yerine senin gözlerin sarılırdı ona.
Herkes sevdiğiyle çay içemiyor evet ama kalbin bu kadar derin hissediyorsa o his bir yerde yolunu bulur. Huzurlu geceler olsun size de 🌙💫
Geçmişte buluşmak için can attığım onun uğruna herşeyi herkesi karşıma alabilecegimi hissettiğim biri olmuştu sonra olmadi. geçmişi geçmişte bıraktim bende