İyi geceler 🥰 buluşmuş olsaydınız ne olurdu acaba hiç düşündünüz mü?

Buluşsaydık ne olurdu…? dedim.
Oturur çay içerdik;
küçük bardaksa 1, büyükse 2 şeker atardım.
Sen de çayını alırdın,
içeceksen içerdin,
içmeyeceksen önünde dururdu.
Hatta sıkıldığında çay kaşığıyla bile oynayabilirdin, dedi…
Bir ara “sarılırdım” desin istedim,
sonra “boş ver” dedim kendime…
Herkes sevdiği adamla karşılıklı çay içemiyor bu ülkede,
boş ver…!
Cemal Süreya


Huzurlu geceler 🌙✨


#aşk ilişkileri # olsun lütfen
İyi geceler 🥰 buluşmuş olsaydınız ne olurdu acaba hiç düşündünüz mü?
İyi geceler 🥰 buluşmuş olsaydınız ne olurdu acaba hiç düşündünüz mü?
Güncellemeler
5 ay
Ss için teşekkürler 🥰😍
İyi geceler 🥰 buluşmuş olsaydınız ne olurdu acaba hiç düşündünüz mü?
Cevapla