Arkadaşlar bu kıllar başa bela.ben jilet kullanıyorum genelde. ama o da daha çok çoğaltıyo 3-4 günde hemen uzuyor. sertleşiyor kıllar. baktım olmuyo epilasyon aletiyle deneyeyim dedim.koltuk altımı şu an onla alıyorum. ama genital bölgeye hiç dayanlck gibi değil. bi arada sıcak ağda denedim onla da yapamadım.kuaföre gitmeyi hiç istemem zaten sonuçta özel bölge bence kendinden başkası görmesi uygun değil orayı. sizler naasıl alıyorsunuz,ne kullanıyorsunuz,ben nasıl almalıyım,önerilerinizi bekliyorum..koltuk altı kılları nasıl alınmalı
Koltuk altı, genital bölgedeki kılları nasıl temizliyorsunuz?
bir kaç seçeneğin var. tüy dökücü kremlerin jiletten fazla bir farkı yoktur. o nedenle jilet ve tüy dökücüleri geçebilirsin. epilasyon aletleri tüyleri kırabiliyor ve tüylerin çıkış yönünü hesaba katmadan aldıkları için batık ihtimalleri yüksektir. lazer epilasyonun dışında iğneli epilasyon seçeneğinde var ancak koltuk altı neysede genital bölgede ara sıra farklılık isteyebileceğin için tamamen kurtulmak bir seçenek olmayabilir. ayrıca iğneli epilasyon oldukça acı vericidir. o nedenle senin için en uygun olanı çoğu kadının yaptığı gibi sir ağda uygulamasıdır. senden başkasının görmesini istemen normal ancak bir çok kadında bunu istemesede mecburen yaptırıyor. bir yer belirlemeni ve sürekli oraya gitmeni öneririm. ayrıca bazı salonlar genital bölge için farklı bir sir uygulaması olan kalıp ağda(mum ağda) kullanırlar. el ağdası(şekerli ağda) gibi kağıt kullanılmadan elle çekilir ama sir bazlı olduğu için şekerli ağdadan farklı olarak kıl köklerini beslemezler. konserve ağdadan pahalı olduğundan ve fiyat farkını müşteriye yansıtamadıkları için(rekabetten ötürü) çoğu salon tercih etmez ancak daha acısız ve iyi bir seçenek olduğundan müşterilerine önem veren salonlar kullanır. böyle bir yer bulup sürekli aynı kişiye yaptırırsan bir süre sonra senin için rutin haline gelecektir.
Jiletin sertleştirdiğini düşünmüyorum. Sadece ucundaki o inceliği kestiğin için daha kalın görünüyor, saçlarının uçlarını kestirdiğindeki halini düşün, eline batar. Çoğaltma zaten mümkün değil, jilet çoğaltsa ülkede köse adam kalmazdı. :) Her gün duş alıyorsundur eminim, günde 5 dakikanı harcayarak pürüzsüz olabilirsin. Benim sevgilim bir ara ağdaya gidiyordu, hem bikini bölgesi hem koltuk altı karardı, çünkü sıcak ağda sonuçta oradaki deriyi yakıyor bir süre sonra. Yurt dışındaki kadınlar hep tıraş bıçağı kullanıyor çünkü ölü deriyi de atıyor, sağlıklı bi şey.
İmkanın varsa iyi bir lazer polikliniği bul. en temizi en rahatı. Ha para yettiremem diyorsan en iyisi jilet. Ağdaya giderken küçücük tüylerini aldıramıyorsun ve beklemen gerekiyor. Beklerken önemli anların olabiliyor ki ben sevgilimle buluşamıyordum mesela, bu kadar kısıtlamaya gerek yok kendini.
1
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
imkanım şu an yok. ya kılların hiç çıkmaması da zararlı olmazmı,allah sonuçta onları boşa vermemiştir boşuna çıkmıyorlardır herlde
Annenize sorabilirsiniz, o sizden daha fazla bilgi ve tecrübeye sahiptir kanımca. Entry kasmak için gıldır gıcık sorular sormayınız, soruyorsanız da gizli kullanıcı olarak sormayın ki kimin spamıma maruz kaldığımızı öğrenelim. timeline da en az 6-7 soru var yok adetim gecikti, yok sivilcem var çeşitmisiniz arkadaşım
bende cımbız ile alıyorum almanı da tavsiye ederim kökünden alıyo zaten ve bir süre kullandıktan sonra seyreklerşiyo daha kolay oluyo ve bizim burada lazerle alalnlar var ama pahalı die düşünorum o yzden cımbızı önerrm
ne alaka ya en iyisi aslında ben yıllarca kullandım bozuldu ağdaya kaldım tak fise dosun al geç 5 dk jilette yapıyo dönme agdada alma sekline bakar ters yöne asılırsan döner tabi kremler fena degil onada hassas ciltler sıkintı bir de jiletten farkı yok al bir makina keyfine bak
En İyi Cevaplar