28 yaşındayım bır oğlum var evlenmeyi düşünmüyorum çünkü kimse çocuğumu istemek zorunda değil onun kalbini kırarlarsa bende üzülürüm ama söyle etrafıma baktığımda mutlu cıftler gördüğümde ne yalan söyleyeyim imreniyorum ama tekrar boşanmak asla istemem maddi olarak kimseye muhtaç değilim çalışıyorum ve bir evim var ılkınden ne gördün de cesaret ediyorsun diyorum kafamda dolaşıyor bu tarz sorular
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Erkek olarak ben bile korkuyorum. Senin korkmanda normal. Yurtdısında yasıyorum boşanalı 7 sene oldu. Çok genc evlendim şu an 1 kızım var annesiyle yaşıyor. Bazen gelip bende kalıyor. 2 evdede düzeni var. 2 kez evlenmeyi düşündüm vazgeçtim. İlk başta çocuk asla sorun değil diyorlar. Ne zaman iş cidden kıvama geliyor, bize gelsin ama bizde kalmasın lafıyla karşılaştım. Direk ayrıldım bitirdim ilişkiyi. Benim kızımı istemeyeni ben neden isteyeyim. Şu bşr gercek çocuğu olmayan birisi ile evlenmeyi 1 kere değil 10 kere düşün. Evlenince başlayacak sorunlar, babası baksın gibi. Çocuklu birisi halinden anlar.
12 Yorumla- 4 ay
yalan bence hiçbir erkek kadınların bacak arasını reddetmez herşeyi fedakarlık eder gerekirse kendi annesi ve kızını bile yalanını sevsinler
En İyi Cevaplar
4 ayYa yanlış düşünüyorsun Keşke karım ne olsan da koynunda uyusam be oğlumuz da olsa yemin ederim bak bugün var ya evli bir kızla birlikte olmak için teklifte bulunacaktım yani boşalmışsın Keşke karım olsan da beni koynuna alsan da susuzum gitti Sana yalvarırım Evlen kız benimle Ne olursun Evlen ya hani eski kocan bize Musallat olmayacaksa garip olmaz inan var ya 44 yaşında bir kadın buldum ya mal varlığı var bir sürü şey var ama ve bakire kadın ama çocuk olmaz ondan ya yemin ederim 2 çocuğu ben ne yaparsınız inan ki bak ne olursun Evlen ya koynuma gir ya ne olursun düğün yapacak param yok Olsa yani bekarla evlenirim ama yok Yani ben ben bekarım hiç evlenmedim bu arada sana yalvarıyorum bir gece benim ol ya nikahlanalım ne olursun ya ne olursun hani bilmiyorum ben bir kız Yüzü Görmedim Allah'ım ne olur diye Ben de bir rahatlasam ya
01 Yorumla- 4 ay
KANXHAHDMSNXJAŞDÖSKAKNEMDŞWKSKE
Gizli Üye(36-45)4 ayKesinlikle haklısın. Evliliği 1 kez demedin gördün ikinci bile bile hata demektir.. Ayrıca her evlilik mutlak bitiyor ikinciye evlenip de deli cesareti ile mutlu olan da yok, o gördüklerin hep dışarıya gülücük dagitanlar, istersen dene gör haklıydi diyeceksin. Huzur sadece kendinde, erkeğe zaten ihtiyacın yok emin ol gelen de ilk fırsatta bunu baltalayacaktir. Bu kafada olduğum için 10 yıldır yalnızim evlilik aklımun ucundan bile geçmedi çünkü delirmedim daha
07 Yorumla
Soran4 ayBunu tecrübe etmiş birinden duymak güzel öyle tabiki tek sıkımlık kurşunum varmışta harcamışım gibi
Cevap sahibi4 ayKendim dışında ikinci evlilik yapanlara sende sorabilirsin gözlemleyebilirsin, zaten hiçbir konuda erkeğe ihtiyacın yok çocuğun daha küçük onu asla rahat ettirmezler bundan emin ol. Çok temkinli olmalısın erkekler önce herşeye tamam der sonra imza sonrası çıkar gerçek yüzü. Al birini vur ötekine kadınlar gibi merhametli idareci de değillerdir en ufak şeyde herşeyin suçlusu yine kadın olur. Üçüncü evliliği bile deneyen biri çocuklarla adamı boşadı gerisini sen düşün. Şimdiler hep menfaat peşinde tabi yine de sen bilirsin ama o mutlu yaşantıların kapı arkasını da unutma
Cevap sahibi4 ayHem verdiğin yanıtlardan da çok aklı başında biri olduğun belli, kendini bir adama heba ettirme
Soran4 ayEvet aslında şu an çok yeni ileriye dönük insanın kafasında acaba mı oluyor? Benimde korkum tekrar boşanmak toplumsal olarakta ama işte insanın başına her şey gelebiliyor
Cevap sahibi4 ayYa daha 1 yıl olmuş çocuğun da çok küçük zaten bunu şu kadarcik zamanda bakım düşünüyorsun böyle bir adamdan sonra hemde. Kendine yazık etmekten başka bir şey olmayacak. Kimse boşanirim diye o imzayı atmıyor ama yürüyen evlilik de nerdeyse yok sayı kaç olursa olsun
Soran4 ayÇevremizde uzun yıllardır birlikte olan çiftler var size katılıyorum ya biz ya onlar istisna sanırım
Cevap sahibi4 ayUzun yıllar sonra da bitebilir, hiç kimse evin içindekini tam bilemez göstermez ayrıca
4 ayAynı durumu yaşıyorum resmen aslında adam gibi bir adam çıksa çok düşünceleri yıkacak ama bunu yapacak biri olmadığını düşündüğümüz için tamamen çocuğumuzu atıyoruz kendimizi aslında kendimizide düşünmemiz lazım biz de onemliyiz benimde kafam karışık uf
12 Yorumla
Soran4 ayYani ben düşünüyorum evet ama öz babası istemiyor başkası neden istesin ki daha gencım evlensem çocuk ısterler illa ki ona bebek gibi bakıyorum ama onun babası olacak felan çok derin düşünüyorum kırılır mı üzülür mu diye anne olmak çok tuhaf
- 4 ay
Zaten baba istemiyorsa ki buna baba demek istemiyorum senin çocuğa daha fazla bağlı olup hassas olmalı çok normal ki Allah yardımcın olsun inşallah karşına çok güzel bir insan çıkar hem oğluna hem sana hayırlı biri
Yapay Zeka Cevapladı
Korkman çok normal, hatta bence gayet sağlıklı bir refleks bu 🧡 Tekrar aynı acıları yaşamak istememen, çocuğunu korumak istemen aslında ne kadar olgunlaştığını gösteriyor. Kimse çocuğunu sevmek “zorunda” değil ama gerçekten seven biri zaten seni çocuğunla birlikte isteyecek. Aşka kapıyı kapatma, sadece kapının önüne sağlam bir paspas koy 😉
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
17
Cevap
26Cevap
Gizli Üye(25-29)4 ayBuradaki "evlenme, sevgili dost yap hayatına bak" diyenlere aldırış etme. Helal olanı seç. Ayrıca kimi adam, çocuğu eski eşiyle görüşüp durmasın diye istemiyor. Sizde öyle bir durum yok. Vicdanı, merhameti olan erkekler de var. Üç çocuklu kadınlarla evlenen erkekler var. Ayrıca çocuk, kardeş de isteyecektir. Sen de haram sevdalarda helak olmazsın. Yaşın genç acele etme ama bu konuda taliplerini kesinlikle degerlendir derim ve kriterim sadece merhameti olsun deme dua niyetine gecer baska seylerle ugrasirsin kesinlikle her anlamda degerlendir karsindakini sorumluluk sahibimi ickisi kumari var mı isi gucu duzgun mu aile iliskileri nasil ailesi nasil hepsine dikkat et olursa boylesi olsun olmazsa hic olmasin
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)4 ayBende kariyeri, statüsü ve maddi durumu çok iyi biri olmama rağmen evliliğimde çok mutsuzum. Eşim kendi ailesine çok düşkün ve hep onların aklıyla hareket ediyor. Bende çocuk için katlanıyorum şu an. Bazen çocuğun için insan herşeye katlanabiliyor
02 Yorumla
Soran4 ayEski eşimde aynı sizin gibiydi ailesine düşkün olması neden sizi rahatsız ediyor ve evet bir çocuğunuz varsa bazı şeyleri tölere etmelisiniz olan çocuklara oluyor kimsenin ahını almaya gerek yok burası dünya
Cevap sahibi4 aysorun aileye düşkün olma değil onlarla bir olup eşi yabancı görme. hele bu aile kötü niyetli ve cahilse.. işin çok detayı var
Gizli Üye(25-29)4 ayuzak dur... Kocan orada... Çocuğu tek başına yapmadın... Yaparken düşüncektin. Kimse babalık yapmaz bu devirde kaldı ki kimse baba bile olmak istemiyorken...(erkek ya da kadın ömründe yanlızca 2 defa evlenebilmeli... Sınırlar olmasaydı özgürlük olmazdı. Sınırsız evlenebilen insanlar evliliği fuhuş ve genel ev niteliği kaznadırdılar.)
10 Yorumla
4 ayEvet, bu his çok normal. Erkek olmam korkmamı garip yapmaz. Boşanmış ve çocuk sahibi biri için ikinci evlilik sadece aşk meselesi değil, ciddi bir sorumluluktur. Elbette evlenme niyetim var ama insan yaşadıklarını yaşadıktan sonra daha temkinli oluyor. Bu korku zayıflık değil; olgunluğun, tecrübenin ve aklın bir göstergesi.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 866 cevap paylaştı. Kafanda dolaşan sorular haklı onları dinle. Çocuğunu büyüt boş ver
02 Yorumla
Soran4 ayDimi hepsi aynı değmez
- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
4 ayKorkmaniz gayet normal kötü evlilik gecirmisiniz sonuçta ama herkexi aynı sanmayın iyi insanlar var ilerde karşınıza birisi çıkarsa şans verin
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 733 cevap paylaştı.
4 ayKnk bekarluk sultanlık değil mi evliliğşds görmüşsğn
07 Yorumla- 4 ay
Maddi özgürlüğün varsa bnce olmasada ollur
Soran4 ayKesinlikle öyle ama ne bileyim insan bazen acaba mı diyor ama mantıklı düşününce bu his anında kayboluyor 😅
Soran4 ayEvim var işte iyi kötü çalışıyorum ailemde destek
- 4 ay
Ee mutlu musun
- 4 ay
Dışardan mutlu görnp evde nasıl oldunu blmedn çoktur ama hayat senn tani
- 4 ay
Shbet etmk istersen gel laflıyak
- 4 ay
Uyudun mu
- Aile & Toplum konusunda 718 cevap paylaştı.
4 ayEvlenmeden hayatı yaşamayı öğrenirsen daha çok keyif alabilirsin
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.
4 ayEee tabi öyle ama biri olmalı bence zamanı geldiyse
00 Yorumla
4 ayDoğru kişiyi bulursan evlen senin için daha iyi olur
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)4 ayEvlilik çok uc geliyor bana da. Mantıklı olan benim gönlümü hoş edip bu kargasali dünyadan arada beni uzaklaştırıp rahatlatacak, güler yüzlü güçlü o beyi bekliyoum.
00 Yorumla
4 aybekar bir annede olabilirsin çocugunu düşünmen daha dogru gibi
00 YorumlaOğluna başkasına baba dedirtme sen maddi durumun da varmış kendine sevgili yap takıl
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 553 cevap paylaştı.
4 aybulacağın kişi de çocuklu olursa neden korkasın
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)4 ayOğlumu ya uzerlerse cümlesine bittim..
1 oğlum var benimde18 Yorumla
Soran4 ayOna kıyamıyorum ben mutlu olmak isterken onu ziyan edemem babası zaten başkası ile evli psıkolojısını düşünüyorum mesela en basıtı evde yemek yerken cekınsın istemem bu tarz düşünceler işte
Cevap sahibi4 ayYa bilmiyorum kafam çok karışık karşına çıkacak kişi de önemli merhametli olmalı bu hayat tekte gitmez ama boş ver sen evlenme ya değmez hiç bisey oğlundan değerli değil
Soran4 aySu devırde merhamet insanlarda ne gezer
Cevap sahibi4 ayVar var ben merhametliyim az da olsa vardır emin ol
Soran4 aySiz erkekler bu sekılde tereddüt ediyor musunuz merak ediyorum
Cevap sahibi4 ayYani ben evliyim hiç böyle bişey düşünmedim ama sen düşününce düşündüm kesinlikle AYRİMCİLİK olur asla kendi çocuğu gibi kimse sevemez
Soran4 ayEvet kesinlikle bekar birisi ile zaten olmaz istemez çocuklu olsa çocuklar anlaşamaz kız çocuğu olanı zaten ıstemem başka sorunlar olur devır çok kötü erkek olsa o da aynı sekılde
Cevap sahibi4 ayBu yüzden doğru seçimler doğru insan ya da hiç.
Böyle devam edeceksiniz
Gizli Üye(30-35)4 ayAdam ceketini alıp çıkarken evi bırakmış tabi evlenmek istersin tekrar 😂
04 Yorumla
Soran4 ayPardon? ev benim annemin nerden biliyorsunuz kendimiz emeklerimizle ayrıldık üstüne kredi kartlarımı kullanıp borç bıraktı ödedim.1 yaşında bebeğim var daha 1 TL’sini bile görmedik
Cevap sahibi4 ayBoşanan kadınların hepsi ortaya böyle anlatıyor valla. Eminim öyledir. 😂
En komiği de hem evliyken hem boşanırken tanıdıklarım. Bari bize yapmayın diyesim geliyor.
Misal, bir tanıdığım çift, ev aldı evliyken. Kızın babası evin fiyatının 10da biri kadar katkı sağladı geri kalanını adam kıt kanaat biriktirdi. Bir de üstüne kredi çekti. Aldı. Sonra boşandılar.
Adam evi bıraktı, kadın diyor ki zaten babam almıştı sjsjsj
O da aynı senin gibi, kredi bıraktı bize nafaka alamadım düzgün diye ağlıyordu. Haklı da olabilirsin de sapla samanın bu kadar karıştığı boşanmışlar grubunda inan insanın sallayası gelmiyor.
Evliyken hep “bizim” için yapıyorsun der kadın. Boşanınca da borç bıraktı olur. Klasik kadın kafası bu.
Cevap sahibi4 ayBir diğer boşanmış kafası : çocuğum olması ilişkiye bir engel olmamalı.
Aynı zamanda aynı kafa : ama bekar istiyorum. (Bunu şöyle ifade ederler daha çok: önüme hep bekar çıkıyor. 😃 ne hikmetse etraf boşanmış çocuklu kaynarken bir tek sizin önünüze bekar çıkıyor bak o da enteresan)
Sen bir erkek istemiyorsun salt. Sen çöplü üzümken çöpsüz üzüm arıyorsun. Yazdıklarında çocuklu boşanmış adama yer olduğunu hiç sanmıyorum. Salt bir adam olsun, başkasından peydahladığın önünü arkasını düşünmediğin çocuğa baba örneği olsun. Ben ilk başta gururlu anne rolü oynayıp çocuğun giderlerine destek olmasını istemeyeyim ama zamanla hatta bunları da yapsa hoş olur modundasın.
Ben seni çok iyi anladım. Ama erkekler s. lak varlıklar, malum. Bulursun bir s. lak merak etme 😀
Soran4 ayÖncelikle kimseye çocuğumu kakalamama gerek yok evim var arabam var ve mesleğim var. Ve hepside benim ve ailemin emeği sınanmamışlığın kibri olarak görüyorum bu söyledikleriniz. Ben eğitimimi tamamlayıp evlendim ama her kadının başına gelebilir siz neyinize güveniyorsunuz da büyük büyük laflar ediyorsunuz? Unutmayın kınadığınız şeyi yaşamadan ölmezsiniz. Çok merak ediyorsanız gizli üyelikten çıkın ve tapularımın tarihini atayım cinnet gecırmıssınız yorumda 😅
Gizli Üye(30-35)4 aySütten ağzı yanan yoğurdu üfleyip yermiş zaten. Çok normal istememen ya da istesen bile korkup temkinli yaklaşman
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)4 ayBacım bi dur sende yeni boşanmış kurtulmussun kocadan tekrar kendini ateşe mi atacaksın bekarlığın keyfini çıkart.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
4 ayKorkman doğal ama birazda akışına bırak çok takılı kalma kafandakilere
00 Yorumla
4 ayoğlansa çocuğun çok umursama bence ne hissettiğini ha kız olsa evlenme onun iiçin ne iyiyse onu yap
02 Yorumla
Soran4 ayOğlum var evet ama o da çocuk cinsiyet bu kötü kalpli insanlara farketmiyor Allah uzak etsin onlardan
- 4 ay
o yüzden demedim kızsa cinsel tacize ugrardıdan kastettim.
4 ayBir erkeğe hem duygusal olarak hemde cinsellik olarak kesinlikle ihtiyacım yok diyorsan evlenme. Keyfine bak hayatını yaşa
02 Yorumla
Soran4 ayBir erkek olarak neden böyle düşündünüz merak ediyorum
- 4 ay
Çünkü kendince zor bir evliliğin olmuş. Bilinç altında bunun sıkıntısıni yaşıyorsun. Bir erkeğe gösterecek sabrın merhametin ve sevgin varsa tekrar bir dene. Yoksa erkeğe de kendine de yazık etme.
4 ayErken yaşta evlenirken iyi düşünecektin bu ekonomi de kimse başkasının çocuğuna babalık yapmak istemez
01 Yorumla
Soran4 ayBirincisi 26 yaşında eğitimimi tamamlayıp evlendim ikincisi ekonomik olarak mesleğim var evim var arabam var ne çocuğum ne ben kimseye muhtaç değiliz. Beyhude laflar etmekten sakının başınıza gelmesin büyük konusıp
Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Allah korkusu olan biri çıkarsa karşına
02 Yorumla
Soran4 ayTek kriterim bu bile olabilir Allah korkusu çok önemli
- Aile & Toplum konusunda 757 cevap paylaştı.
4 ayGayet normal ve bence bir daha deneme derim
02 Yorumla
Soran4 ayBencede ama neden fikrinizi merak ediyorum
- 4 ay
Açıkçası evlilik fedakarlık gerektiren bir kurum. İnsan sevgiyle frdakarlık yaosa da zamanla sevgi azalıyor.. Bu durumun harşcinde çocukta var. Ona yaklaşımıda hiç bir zaman kendi çocuğu gibi olmayacak. E bir de öz baba var o bu durumu kıskanacak. Yani ben olsam birini eve alıp bakmam, çünkü kadınlar çok daha fazla yoruluyor evlilikte, bence artık rahat edip huzur bulma zamanın
- Aile & Toplum konusunda 547 cevap paylaştı.
4 ayNormal. Bence kendine bir partner bul takıl onla
02 Yorumla
Soran4 aySosyal ve ahlaki olarak öyle biri değilim
- 4 ay
Ablacım napacaksın tek başına artık insan sıkılır en azından cinsel ihtiyacını gider evlenmiş gibi olursun
Ne kadar zaman gecti
011 Yorumla
Soran4 ay1 yıl
Soran4 ayHayır bağımız aşk yok zaten çocuğu istemiyor
Soran4 ayBen ilk defa duyduk ve yaşıyorum çocuk yanlışlıkla olmuş istemiyormuş zaten beni o yüzden bebeği de görmüyor 1 yaşında
Soran4 ay😅😅😅
Soran4 ayBeyfendi ciddi sorunlar yoksa yuvanıza sahip cıkın
Aile & Toplum konusunda 583 cevap paylaştı. Haklısın ama kendini düşünmelisin
02 Yorumla
Soran4 ayAma oğlumu daha çok düşünmeliyim
- Aile & Toplum konusunda 494 cevap paylaştı.
4 ayKaygılanmakta ve korkmakta gayet haklısın
00 Yorumla Zor ya güvenip bu yola çıkmak tekrardan
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3,3b cevap paylaştı.
4 ayNormal ama bu sizin hayatınız
00 Yorumla
4 ayEvet normal evlenme çocuğunu büyüt
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)4 aytamam olur evlenelim
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
4 ayTabi doğru
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 724 cevap paylaştı. Cocuk kac yadinfa
00 Yorumla
4 ayİç sesini dinle
00 YorumlaNormal
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 898 cevap paylaştı.
4 ayYazık bee
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 327 cevap paylaştı.
4 ayNormal değil
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)4 ayMaddi gücün var mı
02 Yorumla
Soran4 ayEvim var arabam var çalışıp gecınıyorum
Cevap sahibi4 ayÇok güzel kıran yoksa asgari bile yeter sana
Gizli Üye(30-35)4 ayBende boşandım iki oğlum var
04 Yorumla
Soran4 aySizde bu tarz düşünüyor musunuz
Cevap sahibi4 ayEvet sevmeyen sevmesin hiç umrumda değil
Soran4 ayKesinlikle öyle çocuklar her şeyden önemli
Cevap sahibi4 ayDertleşmek isterdim senle
Gizli Üye(36-45)4 ayçok normal
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)4 aynormal
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 379 cevap paylaştı. Nasıl hissediyorsun
00 Yorumla
Devamını Gör(28)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Boşanmış ve çocuğu olan biri olarak ikinci evlilikten korkmam normal mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer