Şimdi onları bırakmak zorundayım, hâlâ zaman var ama şimdiden çok stresliyim. Her zaman onların yanında olmaya alışkınım, bir sorun olduğunda onu çözen veya hemen yanlarına giden bendim. Şimdi uzakta olacağım, çok uzak olmasa da, ya onlara bir şey olursa ve yanlarında olma fırsatım olmazsa diye düşünüyorum. Bilmiyorum ama her an bundan vazgeçebilirim. Bu benim için çok zor çünkü aileme çok bağlıyım ama kendi iyiliğim için de ayrılmak zorundayım. Annem ve babam için daha çok endişeleniyorum, ya onlara bir şey olursa ya da onları özlersem. Abım haftada 3-4 kez gelebilir 😅 öyledir o veya istediği zaman benimle görüşebilir, her halükarda ona daha yakın olurum.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer