Abla veya abinizden dayak yediğiniz oldu mu?

Sorunun fikri yorum atınca aklıma geldi. Abimden dayak yediğim kesin de ablam överek seviyor, yakışıklım, paşam güzel oğlum diye diye öpüp döverek seviyor. Dövüyor mu seviyor mu muamma.

🤔🤨🤠
🤔🤨🤠
Güncellemeler
4 ay
Soru farklı yere gelmeden, sevme bahanesiyle dayak yemekten olacaktı.

*Abinizden/ablanızdan sevme bahanesiyle dayak yediğiniz oldu mu?*
Abla veya abinizden dayak yediğiniz oldu mu?
Cevapla