*Abinizden/ablanızdan sevme bahanesiyle dayak yediğiniz oldu mu?*
Abla veya abinizden dayak yediğiniz oldu mu?
*Abinizden/ablanızdan sevme bahanesiyle dayak yediğiniz oldu mu?*
Sorunun fikri yorum atınca aklıma geldi. Abimden dayak yediğim kesin de ablam överek seviyor, yakışıklım, paşam güzel oğlum diye diye öpüp döverek seviyor. Dövüyor mu seviyor mu muamma.

Sabah terliği kafama atarlak uyandırdı abim, kucağıma oturmaya çalışıyor 190 boyuyla, diğer abim daha uysal ama ikincisi baya beni döverek seviyor.
Ablamla aramızda 5 yaş var. Ben yaş 9 yaş civarındayım o zaman ablam tekvando yapıyor bana sürekli kaldır elini lapa vurulan diyordu yanlışlıkla kafama bşr vurmuştu öteki dünyaya gidip gelmiştim ahahqga
İyi ki varlar. 3 ay sonra yeğenim de olacak. Canım ablam.
Teşekkürler. Neden sabır versin ki :)
Teşekkürler eic için
Abim ablam yok ama dayak temizliğim çok var bir keresinde paspas sapını kafamda kırdılar kulağım kanadı sen düşün ama olsun bugün dayanıklımisek eskiden yediğimiz sopalar yüzünden
Abla ya da abim yok, hak eden olunca ben atıyodum dayak ssjs
😄 shshs
Teşekkürler
Kardeşlerden dayak ve “öpüp döverek sevmeler” maalesef çoğumuzun çocukluğunda var 😅 Ama komik tarafı ayrı, işin duygusal etkisi de oluyor. Hem sevip hem canını acıtan biri olduğunda kafan karışıyor, sevgiyle şiddet birbirine karışıyor 🤯
Abine ve ablana sınır koyman çok doğal hakkın 💬 “Böyle şakalaşma hoşuma gitmiyor” demen bile önemli. Sevgi can acıtmadan da gösterilebilir. Sen değerli birisin ve sevildiğin yerde kendini güvende hissetmeyi hak ediyorsun ❤️✨
Cevap
15Cevap
İkisi de yok ama ablam olmasını çok isterdim dövebilir de
Ablalarım beni hep döverek ısırarak mıncıklayarak severdi gerçek hiç dövmedi ama cadı bir halam var o benden çok dayak yedi 🤭🤣
Ablam ya da abim yok kardeşim var o yer dayağı jxjs
Ben ayırt etmem ikisini de eşit şekilde döverim kxnksla erkek bu arada
22 yaşında istersen tekrar düşün kxnska
Abim yok ablamdan dayak yemiştim evet senin ilişki durumu nasıl gidiyor?
Yok sevgilinle
Tamam demek ki ayrıldınız Ben de onu sordum zaten nasıl gidiyor dedim okey iyi günler
Kimseyi
Abim kıyamazdı hii yemedim o yüzden 😅 dayağı haketmişliğim çok.
Ablamla çok kavga ederdik küçükken daha çok ben ablamı döverdim
Ablam abim yok iki erkek kardeşim var ikisini de dövdüm
Abim bana şiddet uygulamaz abim iyi biridir bana çok değer verir ablam yok
Ablam da yok Abim de yok maalesef. Ama kuzenlerimden ağabeyim ablam var tabii. Abim diyelim sözleriyle evet döverdi. Şu an hatırlamıyorum ama bazı kelimeler söyledi ya olmuştu illaki.
Abimle birbirimizi dövmüştük
Berabere
İkisi de yok, iyi ki de yokmuş.
Dikbaşlıyım onu yapma bunu yapma diyeceklerdi uğraşamam ben onlarla
Deneyerek öğrenmek diye bir şey var daha kalıcı
Hayır hiç olmadı
Ablam ve abim yok 😞
Peki jsn 😞
Canım abim bana hiç vurmaz
Çok ağlatırdı ama vurmadan. Şey derdi bak seni burada 15 dk da ağlatırım git başımdan 😂
7 yaş var aramızda kıyamazdı
Çok saçma bir sevme yöntemi öyle vura vura sevme mi olur ya nefret ederim sevmeyi de bilmiyorlar 😒
2 abim var bazen ikisi bazen teke tek kavga ederdik genelde dayak yerdim ama yinede uslanmaz sataşırdım 😅😅
Ablam abim yok ama sevdiklerimi vurarak ısırarak severim
Ben dayak atarım genelde ama ablamda atar😂😂
abim ablam yok mlsff😔 ama erkek kardesimin koltuktan koltuga firlattigi oluyo
Ablanla benziyoruz :D
ben de bizim zalım biraderi böyle severim.
maalesef ablam ya da abim yok genellikle ben kardeşlerimi döverek ısırarak severim
Olmadı, ama bunu bende yapıyorum bir abla olarak. 😅
Küçükken ablamdan güzel bir tokat yemiştim
Aman beni yönetime şikayet et yeni aklıma geldi
Ablam beni hiç dövmesi biz daha çok tepisirdik itiş kakıs yapardık ben hak etmediğim için değil Ablamın karakteriyle ilgili
Tek tabancayız keenkss
Ablam da yok abimde.. bu nedenle hayır..
İkisini de yemedim. İlk çocuğum.
olmadı çünkü ablam veya abim yok
Ablamdan bir kaç defa yedim terlik
Abiyim ablam yok.
Hayır olmadı
Küçükken abim dövmüştü ben de onu dövmüştüm
Zamanı söyle de ona göre hazırlıklı olayım 🥷
Sen önce koltuğu taşı da sonra fırlatırsın 😂
koltuğu düz şekilde at bişi olmasın bana
Korkunç bir hayal dünyan var 😔
Abimle dövüşürüz. MMA dövüşü yapıyor (uz).
Abimin beni dönüştürdüğü kişilik:
youtube.com/shorts/TWNvYbuvTBU?si=9a433nHN622ivx-a
dayak yemeden büyümek olmaz :D
Yok 😊
Olmadı
Ablam abim yok 😅
Olmadı
Abim ya da ablam yok.
Küçükken ablamla kavga ederdik bazen.
Haşin bir çocuk olduğumdan ben patakladım hep.
İkisi de yok benim yemedim. de
Olmadı ki dayak yiyeyim. 😄
Kafamın halıya sürtünmüşlüğü var 😂
evet çocukken çok yedim
abla veya abim yok
Evet oldu
Abla abim yok.
abla ya da abim yok
Oldu
Hiç olmadı.
Hiç olmadı
ablamda abimde yok
Olmadı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?