Bazen Allah birini hayatından alır.. Sen zannedersin ki kaybettin. Oysa aslında kurtuldun. O an anlamazsın acıtır, eksilirsin, sorgularsın. Ama zaman geçtikçe fark edersin meğer gidiş değilmiş, rahmetmiş. Senin duanı duyan, kalbini bilen Rabbin, seni incitecek o şeyden seni kendisi çekip çıkarmış...
Bazı ayrılıklar cezaymış gibi görünür ama değil. Onlar bir korumadır, bir temizlenmedir, bir yeniden başlamadır. Sen sadece kaybettiğini sanırsın, ama aslında Allah seni daha doğru olana hazırlıyordur. Bir gün geriye dönüp baktığında "iyi ki gitmiş" diyeceksin. Her şeyin arkasında bir "El-Hakîm" dokunuşu var. Ve bazen en büyük lütuf seni yaralayan şeyin gitmesidir...
Allah'a Güven... Alıntı
Günaydın güzel bir hafta sonu diliyorum 🥰 önce üzülüp sonra İyi ki böyle olmuş dediğiniz bir olay bir anı var mı?
Olmammıı.. O zamanlar çok üzülüp neden böyle oldu diye sorgularken cevabını alamamıştım. Seneler sonra anladım, o günlerin bugünlerimi şekillendireceğini. Kararlarımda etkilerinin olacağını.. Yani bazısı olmazada olurmuş tabi jdjdj fakat şu an (neredeyse) hiç bir anıya hiç bir yaşadığım şeye karşılık kötü duygular beslemiyorum ya..
Ha iki üç şey vardır çok ararsam fakat aramamak tercihimdir 🧚♀️
Geçek ocakta isten çıkarılmıştım cok üzüldüm ben kavulacak insan degilim diye icerlemistim ama daha sonra fabrika iflas etmiş işçiler maaşlarını alamadılar tazminatlar mahkeme yoluyla verilmeye baslamis Allah hakkımda hayırlısını vermiş her şerde bir hayır vardir diyorum :))
Öyle bir şey yaşadım evet aldatılma darp ayrılık ve ayrılık anında bile bencil suçlayıcı oluyorlar.. Genel konuyu kişiselleştirmiş gibi oldu ama unutmaya çalıştıklarımdan..
Bazı satırlar insanın kalbine bıçak gibi girip sonra merhem oluyor ya, yazdıkların tam öyle 🥹💛
Benim de yıllar önce biten bir ilişkim vardı. O zaman dünyam yıkılmış gibi hissetmiştim, uyuyamıyor nefes alamıyor gibiydim. Zaman geçtikçe gördüm ki o ilişki devam etse ruhum çok daha yorulacaktı. Şimdi dönüp bakınca “iyi ki bitmiş” diyorum 🙏✨
Kalbin acırken bunu fark etmek zor ama kalp bir süre sonra sakinleşince hakikati daha net görüyor. O yüzden acıyı yaşarken bile “belki bu da benim için bir korunmadır” diye düşünmek insana güç veriyor 💫🌿💚
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Günaydın güzel bir hafta sonu diliyorum 🥰 önce üzülüp sonra İyi ki böyle olmuş dediğiniz bir olay bir anı var mı?