Günaydın güzel bir hafta sonu diliyorum 🥰 önce üzülüp sonra İyi ki böyle olmuş dediğiniz bir olay bir anı var mı?

Bazen Allah birini hayatından alır..
Sen zannedersin ki kaybettin.
Oysa aslında kurtuldun.
O an anlamazsın acıtır, eksilirsin, sorgularsın.
Ama zaman geçtikçe fark edersin meğer gidiş değilmiş, rahmetmiş.
Senin duanı duyan, kalbini bilen Rabbin, seni incitecek o şeyden seni kendisi çekip çıkarmış...

Bazı ayrılıklar cezaymış gibi görünür ama değil.
Onlar bir korumadır, bir temizlenmedir, bir yeniden başlamadır.
Sen sadece kaybettiğini sanırsın, ama aslında Allah seni daha doğru olana hazırlıyordur.
Bir gün geriye dönüp baktığında "iyi ki gitmiş" diyeceksin.
Her şeyin arkasında bir "El-Hakîm" dokunuşu var.
Ve bazen en büyük lütuf seni yaralayan şeyin gitmesidir...

Allah'a Güven... Alıntı
Günaydın güzel bir hafta sonu diliyorum 🥰 önce üzülüp sonra İyi ki böyle olmuş dediğiniz bir olay bir anı var mı?
Günaydın güzel bir hafta sonu diliyorum 🥰 önce üzülüp sonra İyi ki böyle olmuş dediğiniz bir olay bir anı var mı?
Cevapla