Hoşlandığım eski emlakçıya ev satılınca jest yapmam yanlış mı anlaşılır?

Arkadaşlar selam benim ailemin 4 sene önce bir emlakçıyla kiralık ev alışı oldular ve ben o emlakçıdan hoşlanmıştım arkadaş olarak tanıştık 5 sene sonra tekrardan kendisi yazdı biraz uzun konular ama halen aşığım ona neyse bizim bir ev vardı satılık onunla ben ilgileniyim dedi evi alıp satmak için babamda verdi ona güvendiğimiz ve tanıdığımız için ona verdik komisyonda almam sizden dedi. Evi ilana koydu hemen bana da ilanı attı incele bak dedi daha yeni aklıma birşet geldi sizce evi sattıktan sonra ona jest anlamında tatlı anlamında bir şey versek yanlış anlaşılır mıyız

Hoşlandığım eski emlakçıya ev satılınca jest yapmam yanlış mı anlaşılır?
Cevapla