Bu devirde uzaktan ilişki cidden yürür mü yoksa boşuna mı uğraşıyoruz?

Güncellemeler
5 ay
Herkesin yarası mı vardı 😂 cevap yağmuru olmus arkidişler ben zaten mantık insanıyım sadece karsı taraf ön yargılı olma dediği için sordum cok tesekkürler çok sağoln hepnize mutluluklar
Bu devirde uzaktan ilişki cidden yürür mü yoksa boşuna mı uğraşıyoruz?
Cevapla