Geçmişimizi hayatımızdaki insana demek?

benim bi 1lıskı yasadım ve giden gitti üstü acık konusamıyorum bir seviye lazımmıs glb ondan sonra bu tarz muhabbetler edilebiliyormuş ben ilk kez indirdim anladınjz siz beni hayatıma giren insana nasıl acıklıcam o girdiğim şahıs inanmadı ban ztn o gün k//nım aktığında ruj dedi bissürü şey dedi bende ayrıldım böyle bir iğrencliği kaldıramadım takıntılıydı ztn ayrılmıyordu zar zor ayrıldım
ya hiç evlenemezsem cünki ciddi kafa yapısında düşünüyorum takılmalık değil
ne yapıcam bilmiyorum ya
sadece güvendim tek hatam güvenmek evlencez dedi
16 yaşımdada sözlenmiştim 6 ay kdr sözlğ kaldım ve sonra attım attıkdan sonra bi boşluğa düştüm inandım güvendim bilmiyorum benden yararlandı belki de
Geçmişimizi hayatımızdaki insana demek?
Cevapla