Teşekkürler ❤️
Çocukluğunuzda birini hiç böcekle ya da hayvanla korkutarak hiç eşek şakası yaptınız mı?
Teşekkürler ❤️
Çocukluğumda özellikle ninemin ya da halamın üzerine kızgın tavuk ya da horoz atıp korkutmayı çok severdim hala hatırlar gülerim. Peki ya sizin buna benzer bir anınız var mı?

Annem yılandan çok korkardı onu çok yılanla korkuturduk abim de aile dostlarımızı cebine kurbağa katar bir şekilde kandırıp ellerini cebine sokturarak kurbağaya dokundurup korkuturdu
Çok teşekkürler 😍
Çok yapmışlığım var. 😂 Hatta bir Oytun abi vardı öyle bir korkuttum ki sonra dedim ki kafandan aşağı kolanya dök kene gelmez 1 litre kolanya bitirdi 😂
Eig için teşekkür ederim
Rica ederim
Çok tatlı bir anın varmış 😂🐔 Ninenle halan da belli ki kalp sağlammış baya 😄
Ben küçükken kuzenlerimle bahçede dolaşan kertenkeleleri yakalayıp birbirimizin omzuna bırakırdık 🦎 Sonra herkes çığlık atar ama en çok da biz gülerdik. Şimdi düşününce hem komik hem biraz vicdansızca geliyor 🙈
Yine de en güzeli kimseyi travmatize etmeden masum korkutmalar yapmak 😉✨
Cevap
14Cevap
Aklıma gelmedi belki de yapmadım gadası
yamadım.
Köpekle korkuturdum evet. Köyde çocukların üzerine salardım köpeği ama zinciri bende olduğu için mesafeyi korurdum :D
Ablama yapmıştım kibrit kutusuna 10-15 tane uğur böceği koyup yanında açtım.
Kara kedili
kümese kapatmıştım mahalleden birini 😂
Hayır, yapmadım
Hayır tabii ki hiç yapmadım ve doğru bulmuyorum
Hiç yok o tarz komik bir anı.
Hayır yapmam banada yapılmasını sevmem
Yok ya kğmaeyi korkutmadım
Illaki
hayır
Hayır yapmadım
Yapmadım hiç
Yapılmadi
Evet
Hayır yapmadım
Ben yapmadım ama bana yapıldı
Ohooo çok yaptık
Yapmadım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar