Bu devirde biriyle bişey yaşamamak neden garip geliyor herkese?

Daha önce sevgilim falan oldu ama hiç buluşmadım kimseyle ve 19 yaşındayım elim eline değmedi kimsenin ortamda konuşunca bu konuları herkes küçümsüyor şaşırıyor nasıl elini tutmaz falan nasıl kimseyle öpüşmedin falan neden garip geliyo herkese ben sevmem böyle şeyleri ama garipsiyo millet
Bu devirde biriyle bişey yaşamamak neden garip geliyor herkese?
Cevapla