Evlenmek ataerkil bir yaşayis şeklidir bunu nasıl kabullenir sizce bir insan?

Evlenmek bir erkeğin kirli donlarini yıkamak ne için evlenirsen evlen akıl dışı toplum istedi diye kadınların evlenmesi çocuk yapması ailesi istedi diye evlenmesi dünyanın en onursuz eylemi evlenirken mükemmel hayatım olacak sanıyorlar el kapısına gidince bir bakıyorlar her şey sandığından korkunç bulaşık yıka ütü yap yemek yap istediğin kadar özgürüm de evlisin kocan kocanın ailesi çocuk yaparlar çocuğu kayınvalide ye atarlar biye dogurdun ozaman kendin bakmayacaksan çünkü kadınlığı doğurmak sanan aptal kadınlar var toplumu insanların ne dediğini neden bu kadar umursuyosunuz oda senin gibi insan dedikodunu yapsa nolur arkandan sallasa nolur ezik insanlar insanların kendi hakkında düşündüklerinden korkarlar çocuk yapmak evlenmek yaşlanınca bana bakar kafası yaşlanınca emin ol sana bakmaz çünkü insan tiksinir elin çişli kokan adamına bez tutacaksın mesela yaşlanınca bunun için mu dünyaya geldin elin adamı için okulunu donduran elin adamı için calişmayan kariyerini reddeden elin adamı için ailesini terkeden hele birinci kocadan ayrılan kadınlar coluklu çocuklu kadınlar aile evinde duramiyor başkasina kaçıyor sanki birinci evlilikte bulamadığını başka adamda bulacak canım hayatları mahvoluyor gerçek hayat çok tehlikeli sapigi var sabikalisi var tacizcisi var ne cesaret ömür boyu hizmetçisin erkek bakıcılığı evlilik anası bakamamis sana atmış daha geçen gün yaşlı komşum ben oğluma bakamıyorum biraz da evlensinde karısı baksın diyor o uğraşsın diyor kafası olan evlenmez bir erkekle sevgili bile olmaz çünkü ayrılamaz ayrılmak erkek doğasına aykırı yapiskanlar öldürüyorlar kadınları bir erkek diyorki yakın akrabalarımdan bir erkek sevgilisinden karısından ayrılmaz ölüm ayırır diyor ayrılmaya çalışırsa karım benden öldürürüm diyor bütün erkekler aynı diyor bunu bir erkek söylüyor bu kadar sapik kafaları var tayyibin 3 çocuk yapın demesi artık 4 diyor ve kadınların bu adamın verdiği 5000 ya da 500000 düğün salonu masrafiyla sadece çocuk için para alıyorlar evde oturuyorlar
Güncellemeler
5 ay
Kadın Tayyip istedi diye çocuk yapacak kadar şuursuz kadınlar var biri istedi diye erkek soyu devam etsin diye çocukmu yapılır 5 çocuk yapıp evde oturuyor kafaya bak mağara kafası akşama kadar çocuk ve koca bakıcılığı para için çocukmu yapılır
Güncellemeler
5 ay
Zaten tayyibin bekar kadın çalışsın evli kadın süt izni ot bok izni Allah diyolar hiç adaletleri yok hakkımı helal etmiyorum verdikleri para çocuk bezine bile yetmez sanki doğurganlık makinası ataerkil erkek kafasında olan kadınlar iyyyy bıktık
Evlenmek ataerkil bir yaşayis şeklidir bunu nasıl kabullenir sizce bir insan?
Cevapla