Kocamın oğlunun bizimle kalması yanlış değil mi?

Biz kocamla üç yıllık evliyiz, kocamın ikinci evliliği benim ilk. Kocamın ilk evliliğinden bir oğlu var ve başka şehirde yaşıyordu üniversite okuduğu için ama şimdi iş bulamadım diye veldi ve bizimle yaşamaya başladı. Bir aydır bizde kalıyor 24 yaşında yetişkin bir erkek yani bizimle kalması yanlış değil mi?

Yanlış anlar diye kocama da söyleyemedim ama ben rahatsız oluyorum kendi evimde rahat edemiyorum?

Güncellemeler
5 ay
Kocam 46 yaşında, ben 31 yaşındayım şu anda.
Kocamın oğlunun bizimle kalması yanlış değil mi?
Cevapla