Babam erkeklerin olduğu ortamlara gitmeme izin vermiyor, beni koruyor mu yoksa aşırı mı kısıtlıyor 😔?

Erkekler var diyip beni hep kısıtlıyor onlarla kah kah gülüşecek misin diyor kapalı bir kızım erkek arkadaşım da yok hep saygılı bir kızım babam sanki or gibiymişim gibi hep böyle konuşuyor. Sosyalleşemiyorum onun yüzünden. Kıskanıyor mu koruyor mu? Bir babanın kızını korumak istemesi normsl ama ben or muamelesi görüyorum

Babam erkeklerin olduğu ortamlara gitmeme izin vermiyor, beni koruyor mu yoksa aşırı mı kısıtlıyor 😔?
Cevapla