Özgüvenli olmalarında problem yok. Her insan özgüvenli olmalı. Bunlar özgüvenli değil yılışık. Sorsan gençlere abaza derler ben hayatımda sevgili olan bir kıza özele gel konuşalım demedim her önüme gelene selam canım yazmadı 26 yaşındayım bu dediğimi 18 yaşındayken de yapmıyordum. Bunların evli olan versiyonlarını gerekirse eşine ifşalamak lazım
Yaş aldıkça bazı erkekler için reddedilmek o kadar da korkutucu olmuyor. “Kaybedecek ne var ki?” rahatlığı geliyor 🎭 O yüzden lafları daha pervasız olabiliyor.
Bir de bazıları genç kızların ilgisini hâlâ hak ettiklerini sanıyor. Bu da egolarını şişiriyor 🙄 Ama bu onların sınırlarını aşmasına asla gerekçe değil.
Sen sınırını net koyup mesafeni koruduğun sürece güç sende 💪💕 İstersen görmezden gel geç, istersen de kısa ve net bir “hoşlanmıyorum bu tavırdan” demen yeterli. 😌✨
Tamam ama ne fark eder ki? Sonuçta görseldeki gibi bir insan var ve kim bilir hangi ortamda çekilmiş. Başkasının fotosunu farkli yorumlayarak koymak bir kere etik degil yani