Bu ülkeden bir tikim olmayacağını dün gece çok net anladım?

Dün bir soru sordum sorumda şuydu 35 yaşındaki kart adamların kendilerinden 10-15 yaş küçüklere göz dikmesi bu neyin özgüveni? Yüzsüz yüzsüz herkes yaşıtları ile ilgilensin gayet olanı söyleyen bir soru ağır hakaret yok bunu yazdım diye herkes çıldırdı felaketli bir olaya bu tepkiyi göstermezler erkeği kızı fena bir şekilde linçleyerek üstüme gelmeye başladılar şahsıma yönelik ağır ithamlar sana ne diye saldırmak mı dersin senin fikrince mi oluyor demeler genç kızlarda istiyor diye kendini üstün görenler mi hatta kadınlar bile 35 yaşındaki kadını ne yapsınlar tabii ki gence bakacaklar demiş yarın bir gün kendisi de aynı yaşa gelince aynı muameleyi görünce böyle diyebilecek mi olanı söyledim diye ağır suçlu oldum erkeklere her şey hakmış dengeymiş gibi tavırlar sorumda kaldırıldı nefret söylemi diye kızlar desen benim 20 yaşïndaki arkadaşım 40 yaşında adamla yattı gayet normal dediler bir eylem istenip yapılınca gayet normal oluyor adam öldürüp gayet normal de derler hala geri ataerkil bir toplumuz kim ne derse desin bu devirde kimseye güven yok evlilikler de ömürlük değil erkekler çok bencil kadınlarda genciz elde ederim istediğimi diyor erkekler ise genç isterim gencler beni istiyorsa kabul ederim kimsede doğru yanlış kalmamış bu devirde kime güvenip evlenelim beni istiyorsa kabul diyen erkeklere nasıl güvenelim 20 yıl sonra yaşlanınca seni daha genç birisi ile aldatır bu zihniyet fırsatını bulsun acı kısmı ülkede kadının değeri yok yaşlanınca hiç yok son kullanma tarihi gecmiş ürün yerine konuyorsun erkekler hep değerli üstün ama kadınlar yaşlandıkça aşağılanıyor kadınlar obje olmuş değeri sksten ibaret başka kadınlarda bunu destekliyor ben daha da bir şey demeyeceğim herkes kabullenmiş gayet memnun halinden kendi adıma bu ülkeden gideceğim belki yakın bir zamanda değil ama ilk fırsatını bulduğum an bu zihniyet atatürk tekrar gelse yine değişmez aldatılmak kaçınılmaz bu ülkede sağlıklı bir ilişki mutluluk huzur mümkün değil ülke için canını vererek savaşanlara da çok üzülüyorum kalp kalmamış kimsede benim gibilerde değersizleştiriliyor herkesin fesat çıkarcı sapkın bencil olduğu bir ülke burası çıkarları olan her şey doğru zaten bu ülkede hep fikirlerimden dolayı dışlanan birisi oldum ben kimsenin çıkarlarına göre hizmet edemem ülkede ekonomi siyaset değişse bile bu zihniyet değişmez sorun zihniyette entellektüel görünen kesim bile aynı herkes işine geldiği kadar bu kadar hayvanlaşmış bzihniyetle aynı ülkede yaşayamam bu zihniyet hayvanlaşmış zihniyettir hayvanlarda akıl irade olmadığı için iç güdüleri ile hareket eder eşe bağlılık yoktur genelde ama insanda bilinc irade akıl verilmişken bilinçli olarak iç güdüsü ile hareket ediyorsa hayvanlaşmıştır kadını bu kadar değersizleştiren ülkede yaşayamam mesela yurt dışında erkeğin birisi çok güzel zengin bir kızı sevgilisi olduğu için reddettmiş sevgilisi daha az güzel ve zengin değil herkes aptal mal diye hakaretler etmiş işte bu ülkenin zihniyeti böyle daha iyisi olunca heran kendini kapı dışarı ortada kalmış bulabilirsin psikoljim bozuldu fazlası ile erkek olsam daha değerli görülürdüm belki ameliyatla erkek mi olalım ne yapalım kadın her türlü suçlu bu kadar değerliymiş erkek olmak kadın olmakta baştan bir değersizlikmiş erkekler kadınlarla yatmasını skor tablosu gibi sunup kadını aşağılayarak övünürken sorun yok ben veya herhangi bir kadın sorgulayınca büyük suç bu ülkenin insanlarına artık acımıyorum bile kendileri bile fikir özgürlüğüne karşılar ben artık kimse için kendimi heba etmem ne yaparlarsa yapsınlar koca ülkeyi ben mi değiştireceğim herkes hakkettiğini yaşar

Bu ülkeden bir tikim olmayacağını dün gece çok net anladım?
Cevapla