Niye Türkiye’de çoğu erkek bu kadar sığ?

Instagramda bir kadın bir erkekten beklentilerini söylemiş. Zengin olsa bile çalışmalı tembel olmamalı, ev işi yapmalı vb. demiş. Kocasıyla videolarını da görüyorum çok güzel bir ilişkileri var ikisi de çalışıyor iyi para kazanıyor ev işleri ortak. Yorumlarda erkekler kudurmuş, peki sen karşılığında ne vereceksin demişler, adam zaten yapması gerekeni yapıyor bu kadının görevi değil ki o zaman neyin karşılığı. Geçen de bir tane daha video gördüm, kızlara özel okey yeri açmışlar, yorumlarda erkekler yine başlamış batar orası hesabı kim ödeyecek diye. Ben annemle büyüdüm annem doktor benim bugüne kadar her şeyimi de annem ödedi. Annem babamdan hiç para almadı lüks saatlerine varana kadar her şeyini kendi parasıyla aldı. Merak ediyorum bu erkekler bu kafa yapısına sahip olmak için nasıl ortamlarda büyüyorlar, nasıl bir şey aşılanıyor

Niye Türkiye’de çoğu erkek bu kadar sığ?
Cevapla