Evlilikte kavgalarımızı kayınvalidemin herkesle paylaşması normal mi 😔?

3 aylık evliyiz arkadaşlar eşimin annesi ve babasıyla aynı yerde oturuyoruz biz üst kattayız ailesi alt katta. Bazen eşimle tartışmalarımız kavgalarımız olmuyor değil ailesi de duyuyor aşağıda. Biz tartışınca annesi çok üzülüyor ve görümcemi arayıp onunla paylaşıyor dertleşiyor görümcem burada değil evli o başka şehirde yaşıyor ben açıkçası burada olup biteni anlatmasını doğru bulmuyorum ben kendi aileme bile anlatmıyorum az önce görümcemi aradım kandilini kutlamak için görümcem her şey yolunda mı diye sordu bana oradan anladım ne bu böyle özel gizli anımız yok ben yaşadığım şeyleri anlatmak zorunda mıyım daha önceden kaynanamla paylaşıyordum şu yönde anlaşamıyoruz bu yönde anlaşamıyoruz diye annem de üstüne varma kızım filan derdi ama hata etmişim demek ki

Evlilikte kavgalarımızı kayınvalidemin herkesle paylaşması normal mi 😔?
Cevapla