Erkekler kadınları gerçekten nasıl görüyor, eşit partner mi daha güçsüz biri mi?

Gerçekten çok merak ediyorum erkekler kadınları ne olarak görüyor? Kadınları kendileri ile aynı kefeye koyuyor mu yoksa kendilerinden daha güçsüz ve savunmasız olarak mı tanımlarlar.

Erkekler kadınları gerçekten nasıl görüyor, eşit partner mi daha güçsüz biri mi?
Erkekler kadınları gerçekten nasıl görüyor, eşit partner mi daha güçsüz biri mi?
Cevapla