Şiddeti oldum olası sevmem ve tasviplemem. Ama sokakta bir kavga çıktığında ise müdahale etmeden izlenir genelde. Bence kavga konusunda kadınların ki daha zevkli oluyor. En azından kan gövdeyi götürmüyor ve içlerindeki o vahşi geyşalık fiziksel şiddete yansıyor. Sonunu tahmin edemeyeceğin bir film gibi.🤭
Erkekler
Kadınlar
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hangi cinsiyetin kavgalarını izlemek heyecan verir?
kadınların kavgası tatlı olur ama fena olur gülerek izlerim. erkeklerin kavgası daha sağlam sarıyor yumruklar demirler havada uçuşur. tercihim erkeklerden yana
Kavga izlemek konusunda hissettiğin o çelişki çok normal 🤭 Bir yanın merak ediyor diğer yanın şiddetten rahatsız oluyor. Benim için cevap net: Hiçbiri. O an “acaba biri zarar mı görecek” kaygısı daha ağır basıyor 🚫🥺
Mümkün olduğunca araya girebilecek ortam varsa ayırmayı tercih ederim ama risk varsa da en azından polisi aramak en mantıklısı oluyor 🚓
Ankette oyum: Erkekler. Çünkü genelde daha tehlikeli oluyor ve “heyecan” yerine “endişe” hissettiriyor 💥😕