5 ay10-15 sene önce arkadaşlık sitesinden bana teklif gönderen kadınla buluştuk 41 yaşında ve bakire olduğunu söylemişti güzel sayılmazdı dişleri de kötüydü. Ben 33 yaşlarındaydım düzenli seks için evlenmeyi düşündüm ama düzenli gelirim yok diye istemedi o zaman başkasıyla evlen dedim. Görüştüklerim beni beğenmedi diyordu... Bence böyle kadınlar yüzünden ülkede ahlaksızlık artıyor 41 yaşında bakire lafını duyduktan sonra 45 yaşında bakire lafı da duymuş oldum. Çok moral bozucu özellikle erkekler için. Bence yapman gereken belli süre içinde ( evlilik siteleri olabilir) uygun birini bulmak, bulamadığını düşünürsen maaşını vs bakmadan en dürüst biriyle birlikte olman. En azından birine faydan olmuş olur. Onu da istemiyorsan ben 7 yıldır yalnız yaşıyorum korkularını yok edebilir zevk almanı sağlayabilirim. Evlilik sitelerinde profil koydum ama 21-43 düşünüyorum daha çok ayrıca tekrar kısa ve minyon düşünmüyorum ilk evlilikte öyleydi değişsin istiyorum
047 Yorumla
Soran5 ayBen tam olarak kısa ve minyonum.
- 5 ay
Diğer mesajlarında okuduğum için öyle yazdım zaten. İstediğim gibi kız denk gelmeyince görücü usulü evlenmiştim o da minyon çıktı. Güzel tarafı hafif olunca her pozisyondan sahip olmak kolay oluyor ve inlemeleri titremeleri daha çok ve daha kolay oluyor. Daha sonraları daha farkli fizikte biriyle de olmak isteyince ( bekar eski arkadaşı veya başka biri) seni paylaşamam diyordu ama farklı nedenle ayrılmak istedi zaten son gecede yapmadığı şeyleri de yapmıştı yatakta
Soran5 ayKadın sağ duyuluymuş, evlilik içinde başkasını istemek zır delilik.
- 5 ay
Niye delilik olsun ki? İdealimdeki kız değildi ki 25 cm kısa benden klasik birleşme sırasında öpüşemiyorduk bile aldatmak da istediğim bir şey değildi O'nun kabul etmesi gerekiyor bunun için. Kendisi 85 bedendi 100-110 beden göğüslü biriyle de olmak güzel olurdu. Pek güzel olmadığı için evlenmeyen arkadaşı ya da tanıdığı varsa bunu değerlendirmek aklıma gelebiliyordu bazen
Soran5 ayEşin hariç başka kadına yani gözle bakma işi sorun bence.
- 5 ay
Aşkın ömrü 3.5 sene mi neydi? 3-4 sene sonra değişiklik iyi olabiliyor ara sıra kaçamak değişik fantezi falan. Ama O'nun da kabul etmesi gerekiyor , kabul etmezse fazla bir şey yapamam sadece iri göğüslü geniş kalçalı kadın videoları izleyip O'nunla seks sayısını azaltıyordum. O da kendisi dışında boşaldığım zamanlarda ilişki istediğinde mermiler gece patladı deyince biraz kızıyordu ama istediğim tava getirmek isterken farklı nedenle gitti.. Dayanamayıp gelir dedim ama farklı ailesel sorunlar yüzünden gelmedi bende gitmedim
Soran5 ayPeki o başka bir erkeği arzulasaydı tamam der miydin? Aşkın ömrü az ama sadakat bir ömür.
- 5 ay
Bunu kendisi de sordu zaten. İstersen git ama boşanmalısın ve senle bir daha beraber olmam dedim. O bakire diye evlendim fakat o benim bakir olmadığımı biliyordu
Soran5 ayİyi de sen başka kadınlara alan açmak istiyorsan ona da açma hakkı doğuyor. Mesele bekaretimi ise zaten seninle olunca bitti o durum, ikiniz arasında fark yok artık. Sen istersen o da istemesi normal, onun bu talebine pozitif bir dönüş yapsaydın evliliğin sürerdi bile.
- 5 ay
Dediğin gibi olabilir belki ama benim kendime ait 1 kadınım olsun istiyorum zaten hayalimdeki kız değildi o nedenle kabul edip -etmemesi kendi bileceği
Soran5 ayKeşke başında evlenmeseydin.
- 5 ay
O zaman senin gibi olurdum. Beğendiğim kızlar ya tecavüze uğradı ya da erkeklerle gereksiz yakınlaşması oluyordu o yüzden psikolojim daha fazla bozulmasın diye dağ başından ya da kırsaldan biride olabilir diye düşündüm. 5 sene ihtiyacımı giderdi kötü değildi benim için
Soran5 ayEvliliğe sadece ihtiyacım giderilsin bakış açısıyla bakamazsın ki, sevmemişsin bile. Pek makul değil bence yaptığın. Benim psikolojim bana makul gelen bir erkeğe bakınca bozulmaz mesela, Allah bahtını açık etsin det yoluma bakarım.
- 5 ay
Niye sevmeyeyim aşık sayılmam sadece. Rüyama girmedi mesela rüyama psikolojimi bozan giriyor bazen... ihtiyaç giderme olmasa insanlar niye evlensin ki? Zorunlu ihtiyaç gibi bir şey. Her gün pilav ye veya makarna ya da hiç yeme yaşayabilecek misin? Başkası senin için "seninki de yaşamak mı veya boşa yaşamışsın gibi şeyler demişti " galiba, çokta haksız sayılmaz. İnsanlar bazı duyguları yaşamayınca O'nu değersiz hale getirmek istiyor sanırım
Soran5 ayBen boşa yaşadığım kısmına katılıyorum. Ne sevdim ne sevildim, böyle kaç yaşına geldim. Bundan sonra ne olur onu da bilmiyorum. Sefil hayatım bir başıma bitecek demek daha doğru olur.
- 5 ay
Evlilik ya da beraberlik cinsel çekimle alakalı direk. Fiziksel hoşa gitmeyen biriyle evlilik mümkün değil yoksa sizin mantığızla 80 yaşındaki Nobel ödüllü ya da prof biriyle evlenmek daha mantıklı tecrübe var bilgi var. Ama işte öyle değil eskiden foto falan görmeden görmeden gittiğim kişilerle devamlı hayal kırıklığına uğradım bu yüzden önceden görmediğim biriyle yarışmayı da bıraktım aslında. Bunun yerine dışarda beğendiğin biriyle konuşmaya çalışmak bile daha mantıklı ama işte dışardaki biri evli mi sevgilisi var mı? Kaç kişiyle oldu çocuğu var mı vs bilmek zor bu yüzden son zamanlarda evlilik sitelerine biraz takıldım ama yine bu ülkeden zor çünkü Türkiye'deki kızlar evlilik sitelerine düşmek gözüyle bakıyor sanırım yabancı sitelerde ise para tuzağı olma ihtimali yüksek... Sonuç olarak kadınlarda 40 yaşından sonra cazibesi azalıyor diye düşünüyorum 25 yaşındaki kızla 45 yaşındaki kadın aynı cazibede olduğunu düşünmüyorum ama erkek bedenimi kullanmak istiyor diye bakılınca kimseyle birlikte de olunmaz erkek kadının bedenini kullanmayacaksa niye kızla iletişim kurmaya veya başka şeylere katlansın ki? Zaten kadının en büyük gücü ya da sermayesi de bu. Çirkin kadının da erkeğin isteğini giderecek bir şey ya da seveceği bir şey oluyor ama O'nu isteyince de kadın tarafından aşağılama gözüyle bakılıp ters tepki gösteriliyor. Birgün sahaba kadar chatleştigimiz biriyle sabah kahvaltısını beraber yapalım demiştik görünce hayal kırıklığına uğramıştım ayıp olmasin diye hemen de kalkamadım yarım saat zor dayandım konuşurken sağa sola bakıyordum. Sonra ayrıldık yarım saat sonra aklıma sokak kadını ile seks yapacağıma belki kabul eder diye cinsel şeyler yazdım çünkü kadın çirkin ve yaşlı olsa da göğüsleri iriydi. Sonra devam edersem polise vereceğini söyledi. Bu nedenle Türkiye'den kız aramayı bıraktım aslında
Soran5 ay25 ve 45'lik kadın meselesine bir noktada katılmıyorum. Eskidendi aslında 40'tan sonra kadının çekiciliğini kaybetmesi. Özellikle son neslin de doğum oranlarının düştüğünü ve bakıma yapılan harcamayı arttıracağını varsayarsak muhtemelen 40'tam sonra da bu çekiciliği koruyacaklar. Benim nezdimde de şu şekilde, 20 ve 30'larında çocuklar yazıyor, talep ediyor. Ailem bana karışamaz falan diyor ki görünürde mesela kendisinden küçük durduklarım da oluyor ama yanaşmıyorum.
- 5 ay
Büyük ya da olgun kadin fantezisi olabiliyor erkeklerde ama bu kısa süreli olabiliyor. Benimde İtalya'da filmlerden oynadığını söyleyen kadın mesaj attı diye belli süre yazmıştım belki ilişkiye girerim diye ya da nevval sevindi diye kadın yazar vardı ona d belli süre yazmıştım. Ama bunlarla uzun süreli bir şey olmayacağı muhakkaktı
Soran5 ayNeden olmaz uzun süreli bir şey?
- 5 ay
Macron'un ki gibi öğretmeni iken başlarsa olabilir tabii ki. Diğer şekilde kısa sürede hevesini alıp bırakır muhtemelen
Soran5 ayMacron ve eşi arasında rahat 20 yaş fark var, dümdüz hastalıklı bir durum bence bu fark. O sebeple ben de 20'lerinde insanlara nasihat falan veriyorum yolun yol değil diye. Olgun kadını fetişize etmekten de çok olgun ve güzel bulduklarına yöneliyorlar da olmamalı yani.
- 5 ay
60 yaşında olsam sen genç gelir arzu duyardım şimdi daha genç birine arzu duymak isterim. 2-3 senelik diye düşünsem aslında önemli değil ama daha uzun süre olduğunda sıkıntı olabilir ayrıca çocuk da yapacak birini bulsam olumsuz bakacaksın gibi duruyor
Soran5 ayBen seni tanımıyorum ki, herhangi bir tavrına olumsuz bakmam. Güncel açıdan çocuk yapmak benim için tercih meselesi. Donmuş yunurtalarım var ve regl olmaya devam ediyorum. Kendimi bildim bileli istemem yani yapmak. Kaldı ki senden 10 yaş küçük birini bulabilirsin de yapmak için ya da 5. Seninle yaşıt biri bile 2-3 yılda bence bakımı yerindeyse sorun çıkarmaz. Sadece yaşı baz alarak yargılamak bencr yersiz.
- 5 ay
2-3 sene lafını olumsuz bulmadıysan olabilir tabii ki. Dediğim gibi kadın bedeni hoşumuza gittiği için risklere giriyoruz ve kadının cinsel olarak ne yaptığını kimlerle beraber olduğunu bilmiyorsam isteğim azalır fakat böyle biriyle de beraber olabilirim ama uzun süre olmaz ve unutmaya çalışırım. 25-30 yaş ideal partner bulma zamanı ama kızlar bu dönemde ne yapıyor bilmiyorum artık sorgulamak da istemiyorum. O dönem bir ömür boyu birliktelik hayali güçlüydü ama yaşlanıncaya kadar en azından 2-3 partnerim olsun istiyorum ama belki de olmaz sonuçta kabul edenin de olması gerekir
Soran5 ayYargılamam ya, bir partnerin olursa krndini anlatırsın ya da taleplerini. Kafalar uyuyorsa kim ne desin ki?
- 5 ay
Zaten kafalar uyuyorsa uzun süreli hatta ömür boyu birliktelik olur. Bunun olma ihtimalini düşük gördüğüm için takmıyorum artık. 25-30 yaşlarında ortak hayaller ortak yaşam önemli kriterdi ama o zaman geçti ama yine de imkansız değil. İşte o düşük ihtimalin de yok olmasını istemiyorum. Tabii şu da var erkekler zevk aldığı mutlu olduğu kimselere aşık olur birçok erkek hayat kadınına bile aşık olabilir. Senle nasıl duygular hissedeceğimi bilmediğim için daha fazla yorum yapmak istemiyorum. Sadece eğlenceli zevkli güzel şeyler yaşama ihtimali olduğu için yazıyorum. Daha fazlasını artık kader diyelim
Soran5 ayBir erkeğin bana aşık olabileceğine ümidim yok sanırım.
- 5 ay
O zaman deneyelim. Bana özel mesajla Instagram gibi sosyal medya hesabı adresini atar mısın?
Soran5 aySen beni mi istiyordun? Ben başka bir kadına yönelik arzundan bahsettiğin için pek üstüme alınmamıştım ama aradığın gibi biri değilim pek duygusal açıdan.
- 5 ay
Konu sen olduğuna göre senden bahsediyoruz hâliyle. Başka kadın yok ki ilerde olduğunda konuşulur artık. Fakat kullanıcı adı bile olmayan birine ne kadar sevgi aşk vs duygularını anlatabilirim ki? Ancak gördüğümde ya da beraber olduğumuzda oluşabilir bu. Tabii beraber olmadan ayrılma hakkın var zaten bu da moral bozucu olan risk
Soran5 ayEski ilişkinden ve kadın seçiminden bahsettiğin için direkt üstüme almadım. Fiziki anlamda tatmin ederim düşüncesindeyim ama istediğin duygusal esnekliği sahip değilim. Aksine sahiplenen ve kıskanç bir yapım var.
- 5 ay
Bende yaş aldıkça tolerans düzeyi artmıştır diye düşünmüştüm. Muhtemelen 25 yaşındaykende aynı düşüncedeydin ve kimse ömür boyu sadakat güvencesi vermek istemediği için birliktelik yaşamadın. Kişinin hayata bakışı aynı değilse uzun süre birliktelik düşüncesi nasıl oluşabilir ki? Hayata bakışta uzun zamanda oluşur ve muhtemel çiftler belli süre tanımasını gerektirir. Benim öyle uzun zaman ayırma düşüncem yok artık. İnternet çıktığında chatlerde zaman harcadım hep hayal kırıklığı oldu bu yüzden Ukrayna ya da başka ülke vatandaşları ile konuşmak daha mantıklı olabiliyor fakat o da da dil problemi olmakta ve siteler dolandırıcılık yapmaya çalışıyor. Türkiye'deki kızların çoğunda erkeklerin zamanını çalmak dışında fazla fonksiyonu olmuyor
Soran5 ayBen ailemle uğraştım. O sebeple kimseye bakamadım ama ömür boyu sadakate de varım, aradığım şey o. O açıdan uyuşmuyoruz. Teşekkür ederim ama teklifin için.
- 5 ay
Hiç tanımadığın görmediğin ve seni görmeyen birinin sana sadakat yemini etmesini bekliyorsun? Sadakatsizlik senden daha iyi birini bulabilecek biriyle beraber olman nedeniyle oluşur. Çirkin 5 parasız biriyle beraber ol ömür boyu sana sadık olur hatta köpeğin olur her istediğini yapabilir. Hem beyaz atlı prens gelecek hemde ölünceye kadar senle beraber olacak. Ne güzelmiş. Erkeklerde prenses olsun ailesi zengin olsun çalışmak zorunda olmayayım diyebilir ama kaç kişi buna erişebilir ki? Herkes bu hayalle yaşarsa ülkede kimse evlenemez ya da birlikte olamaz. Dediğim gibi sadakat ya da sadakatsizlik senle partnerin arasında uyum-denge ile oluşur sonradan buna zorunluluk eklersen baştan problemlerin kavgaların başlangıcı yaparsın. Ülkedeki durumda bu zaten
Soran5 ayBana sadakat yemini etmeni tabi bekleyemem. Sadakat dediğin bence bir değer, sonradan eklemlenecrk bir şey değil. Aileme yıllar boyu baktım. İyi da da kötü ama aileme sadıktım mesela. Bunu istiyorum bir erkekten de bir ömür. Kaldı ki benden daha iyi birini bulması belki eski zamanlarda, karşı cinse atacağı alakasız bie mesaj da bana göre aldatma. Seninle aramızdaki uyumsuzluk da temelde bundan. Tek kişiye ait olmak ve tek kişinin bana ait olmasını isterim ben.
- 5 ay
Sadakat ilk deneyimler ve yaşanılan güzel anlar ile oluşabilecek bir şey. Baştan sadakat hakkında konuşmak veya aldatma konusuyla başlamamak gerekir. Aldatmak aslında yalan içeren kavram yalan yoksa aldatmak kavramı ile ilişkilendirmemek gerekir... Bende 1 kadının ya da birkaç kadının bana bağlı olmasını başkasıyla ilişki yaşamamasını isterim ama bunu ne kadar başarabilirim ki sadece hayal şimdilik yani birkaç kadının bana bağlı olması. E Musk 'ın 3-5 kadından 5-6 çocuğu var sanırım benimde öyle hayalim vardı ama bu olmaz herhalde daha 1. cocuk bile olmadı eşimin boyu 1.50ydi çocuğumda kısa boylu olacağını düşündüm bir yandan da 30 yaşından önce kızın vücudu bozulmasın diye düşündüm... Velhasıl sadakat kavramını bencillik ile karıştırma durumu olabilir zaten öyle olmasa çocuk da istemen lazımdı. Erkeğin sana sadık olmasını isterken çocuk istemiyorsun tabii çocuk yapmak kadın için oldukça zor bir deneyim. Bende ölünceye kadar bir şekilde münasebette bulunmak istemeyeceğim kimseden çocuğum olmasını istemem zaten... Dediğim gibi sadakat yaşanılan bir geçmişle güçlenir geçmiş ve güzel anlar yaratamamışlarsa aslında bu bireyler boşa yaşamışlardır diyebiliriz
Soran5 ayMusk direkt sadakatsiz denemez sanırım. Ben tam manasıyla uzun ilişki düşünürüm ama bazen koptuğu olur yani. Koltuktan sonra eski partnerim başkasıyla birlikte olsa sadakatsizlik olmaz. Musk da bildiğim kadarıyla bu kadınlarla farklı zaman diliminde beraberdi. Sadakat de herkes için bambaşka anlamlara gelir, mühim olan aynı anlamı kapsayan insanların birliği. Senin istediğin gibi birkaç kadının sadece seninle olmasını isteme durumu dümdüz insanı bir bencillik. Çocuk isteme durumu da kadın için bedeninden daha hayati, ben sorumluluk bazlı bakıp istemedim.
- 5 ay
Birkaç kadın aynı zamanda olmasa farklı zamanlarda olabilir. Ama ömür boyu benimle olmalı düşüncesi sende olduktan sonra bunu da imkansız hale getiriyorsun. Senin fiziğin nasıl bilmiyorum sen çocuk istemiyorsun zaten belki bende istemeyeceğim birkaç yıl sonra ise başka birinden çocuk yapmak isteyeceğim ne olacak? ... Bu yüzden en azından 2-3 yıl gibi bir süre makul olacağını yazmış ve kabul ettiğini sanmıştım gerisi artık yaşanmışlık ve kaderin ne göstereceğine bağlı bir şey
Soran5 ayBen bazı kritik meselelerde esneklik olmayacağını düşünüyorum, bunlardan biri de çocuk meselesi. 44 yaşındayım, benden daha büyük biri ile de küçük biriyle de çocuk risk. Başında zaten istemediğimi söylerim. Sonradan isterse illa ki ayrılır ama başından sonuna istememesini yeğlerim ki isteyeceğini de düşünmüyorum artık 50'lerine merdiven dayamış birinin.
Soran5 ayBakış açım ömürlük, sadakat ve uyumu öncelerim. Zaten uzun hayatım boyunca yalnızdım, bundan sonra olmasa da olır ama olursa. daha güzel olur.
- 5 ay
Risk neymiş bilmiyorum. Çocuğun engelli olma ihtimali mi? Onu kürtaj ile hallederler erkenden kadının sağlığı ise onu bilmiyorum
Soran5 ayÇocuk engelli bence olmaz, yumurta dondurdum. Kaldı ki risk daha çok yaşta. Ben 45'te yapsam çocuğu reşit olana kadar dümdüz yaşlı oluyorum.
- 5 ay
Bende kadının benden başkasıyla olmasını istemem ama bu sonsuza kadar ( yani ölünceye kadar) benim elimde olacak bir şey değil
Soran5 ayGenel manada karşıdakinin hayatındaki değerler meselesi kesinlikle, haklısın. İlişkiler dümdüz kumar ya.
- 5 ay
Yumurta değil embriyo dondursan neyse. Birlikte olmadığın biriyle çocuk yapma fikri çok saçma. Riskten kasıt ne bilmiyorum normal doğum riskli olursa zaten sezeryan yapıyorlar... Asıl ben yaşlı olunca çocuğum 20li yaşlarda olmasını isterim. 20li yaşlarda üniversitede fazla param yoktu depresyon yaşadım çocuğum yaşamaz bu durumda
Soran5 ayBirlikte olmadığım biriyle niye çocuk yapayım ki? Çocuk yapmak istemememi geçtim zaten burada hayatımda çocuk isteyen birinin olması durumunu tartışıyoruz. Özellikle büyüme döneminde çocuk yakında aktif bir ebeveynlik bence gerekir. 20 yaşına gelene kadar tek derdi zaten para olmayacak. Benim çocuk meselesinde zaten fikrim net.
- 5 ay
Kadının derdi tabii ki daha fazla ben sadece ekonomik açıdan ve bazı şeyleri öğretme, destek olma konusunda yardımcı olabilirim ki onda da hayatımın sonuna doğru olmasını istiyorum. Ayrıldığım eşim ilişkiden sonra hamile kalmak için bazı hareketler yapıyordu zaten kendisi ve ailesi çocuk istiyordu ben ise erken olduğunu düşünüyordum. Bunun için de değişik yollar deniyordum... Tabii benim için önemli olan hayattan zevk almayı sağlayacak ilişki yaşamak çocuk, sahip olduğun kadını ya da kadınları gösteren bir gösterge sadece. Çekici olmadığını düşündüğüm birinden çocuk sahibi olmak istemem aslında fakat birlikte olabiliyorum yinede özellikle bakire ise isteğim artabiliyor. Her tarafını yalamaktan hoşlanacağın tiksinmeyeceğim biriyle evlenmek isterim , erkeklerle her şekilde olmuş her tarafından spermler akmış birini uzun süreli düşünemiyorum
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(45 üstü)5 ayMümkün elbette, Bende çok uzun süredir yalnız ve mutsuz ama olgun, tecrübeli, sadık, arzulu ve doyumsuz erkeğim. Saygı ve sevgi olmaza olmazımdır. Hayatımda olmanızı çok isterdim!!!
014 Yorumla
Soran5 ayEvliliğe bakış açını nedir?
Cevap sahibi5 ayNormal yaşta yapılan Evlilik; Aile olmak, düzen kurmak, anne ve baba olmak, düzenli ve sağlıklı cinsel hayat ve geçim yapmak için evlenilir. Ancak yanlış ve zoraki yapılan evlilikler, maddiyat, aldatma, kadınların ekonomik özgürlüğe sahip olması, eşlerin sıkıntıya katlanamaması, evliliğin ciddiye alınmaması ve eşlerin birbirine saygı duymamaları gibi nedenlerle boşanma oluyor. Çocuk yoksa hayatın zevk ve nimetlerinden faydalanmak, gezmek, paylaşmak, anlaşmak ve bütünleşmek gerek
Soran5 ayPeki çocuk sahibi olmayı süşünüyor musun?
Cevap sahibi5 ayBen babayım zaten ve yetişkin bir oğlum var. Partnerime ait olur bu karar
Soran5 ayBen çocuk sahibi olmak istemiyorum, oğlunuzun kaç yaşındadır?
Cevap sahibi5 ayÇocuk sahibi olmak istemediğin paylaşımında var. Oğlum kendi evinde, işinde gücünde, özgür birey, 26
Soran5 ayÇok genç yaşta evlendiniz sanırım, eşinizden neden boşandınız?
Cevap sahibi5 ayÖzel konuların umuma açık platformda ve siz gizli üyeyken konuşmak tarzım değildir.
Cevap sahibi5 ay20 yaşında evlendim, 32 yaşında boşandım. Takp
Cevap sahibi5 ayKoca arayışını gizli üye olarak mı sürdürüyorsun?
Soran5 ayKoca aramıyorum. Bu konuda ümitli olmadığımdan bulunur mu bulunamaz mı diye soruyorum.
Cevap sahibi5 ayAramadığın ve ihtiyaç duymadığın bir konuyu merak etmen gereksiz ve geyik değil mi?
Soran5 ayBuradan aramıyorum. Burada insanların bu konuya dair fikrini sormak istedim sadece.
Cevap sahibi5 ayAradığın yerde 45 yıldır aradığını bulamamışın. Belki kısmetin buradadır
Gizli Üye(36-45)5 ay45 yaşındayım hiç evlenmedim Bu saatten sonra evlilik zor ama evlenseydim baba olmak isterdim çocuk istemiyorum diyen bir kadınla asla Evlenmezdim
02 Yorumla
Soran5 ayBen 20'lerimde de çocuk istemiyordum. Şu an çocuk yapsam zaten 20'sine gelene kadar 65 olurum. Allah sana da baba da gönlümüze göre birini versin.
Cevap sahibi5 ayAllah'in umrunda bile değiliz hatun
Yapay Zeka Cevapladı
45 yaş evlilik için kesinlikle geç değil 😊 Hele ki çocuk istemiyorum diyorsan zaten önemli olan kendine uygun kafada birini bulman 👌
Bakire olman da utanılacak ya da saklanacak bir durum değil. Bu senin tercihin ve sınırın 💜 Önemli olan bunu paylaşacağın erkeğin buna saygı duyması.
Kendini değerli hissettiğin ortamlar kurarsan hem özgüvenin artar hem de doğru insanı çekersin. Online tanışma uygulamaları, hobi kursları, sosyal gruplar derken hâlâ çok fırsat var 🌿❤️00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
45Cevap
- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
5 ayEvlenebilirsiniz tabii ki. Ama erkek eğer çocuk istiyorsa bu biraz zor. Erkeğin de istememesi lazım. 👍
02 Yorumla
Soran5 ayBen açıkçası istemiyorum ama önceden evlilik yaptıysa da sorun etmem.
- 5 ay
Anlıyorum tabii ki. Saygı duyulur buna. 👍
Evlilik niyeti olan her yaşta evlenir şu an toplumda fb dost ilişkisi var sevgili vs ondan ileriye geçmiyor sebebi sıkılma seks yapsyım vs farklı olsun
00 YorumlaArayan belasında mevlasinida bulur. Evli boşansin ister bekar evlensin ne tersene dünya. Bekarlık sultanlıktir heleki o yaştan sonra kimse çekilmez.
07 Yorumla
Soran5 ayBen aileme baktığım için evlenemedim. Çocuk sahibi olmaya hiç yanaşmadım ama isterdim bir aile kurayım. Geçimi kolay biriyim, hala da isterim evlenmek.
Soran5 ayBen zaten kaotik bir aile hayatı yaşadım, tekrar evlensem huzur bulurum.
Soran5 ayYa düzenli bir hayat. Ne katil aileden geldiğimi bilsen inan huzur verir bu bana
İdeal bence. Emekli olana kadar biraz daha birikim yapıp kocanla seyahat edip keyif çatarsın. Bir erkek başka ne işe yarar
06 Yorumla
Soran5 ayErkek de yok ki, bulsam belki de.
Soran5 aySaygı, sevgi, sadakat ve uyum. Hayat arkadaşı olalım ve ayrı düşmeyelim.
Soran5 ayBana ciddi niyetle yaklaşan insanları değerlendiririm. İstediğim hayat arkadaşlığı 38-50 yaş arası gayet olur bana.
- Aile & Toplum konusunda 595 cevap paylaştı.
5 ayHala bakiresin ha. Tabi ki bulursun kanka ama sağlam bir yatak al. Kapıda da ambulans olsun.
01 Yorumla
Soran5 ayO kadar mı sıkıntı çıkar? Esnek de bir bedenim aslında.
5 ayMümkün 70 yaşında dedeler bile evleniyor abla
02 Yorumla
Soran5 ayUmarım ablam, zor geliyor da.
- 5 ay
Zor ama imkansız değil
- Aile & Toplum konusunda 987 cevap paylaştı.
5 ayKoca bulur musun. Bence bulursun. Ama bulamazsan da Kocan olmak hoş olurdu
04 Yorumla
Soran5 ayÇocuğum olsa senden büyük olurdu herhalde.
- 5 ay
Ben 29 yaşındayım bu birincisi
Yaş her şey değil bu da ikincisi😉
Soran5 ayBenim niyetim belli, 44 yaşında bir kadınla evlenmeyeceğine göre diyecek bir şey yok pek.
- 5 ay
Neyin ne olduğunu bilemezsin ama her şeyi de burada konuşmayı sevmem
- Aile & Toplum konusunda 4,4b cevap paylaştı.
5 ay45 ne yaa. Kızlık zarın erimiştir kanka bakirlik kalmamıstır.
05 Yorumla
Soran5 ayVücuduma iyi bakıyorum ama.
- 5 ay
:)) Benim ki işin trollu ya. Hiç bir yaş yuva kurmak için geç değildir. Fakat çocuk işleri biraz zor gibi. Bulursun elbette fakat yaş aralığı -5 ila + 10 arasında olur muhtemelen. İnan o yaştan sonra bakirliği pek takan insan olmaz. Eğer kro bir geri kafalı değilse...
Soran5 ayÇocuk meselesinde değilim, hayat arkadaşlığı arıyorum artık.
- 5 ay
Bulursun inş. Her şey gönlünce olur amin.
Soran5 ayUmarım.
5 ayAyyy evlenmem diyorum ama 45ime gelince ben de böyle olmam heralde jdjdjdj
00 Yorumla
5 ayMümkün babamın arkadaşı 62 yaşında evlendi.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı. Hocam nasibin ne zaman gelecegi belli olmaz. Ben de çok geç evlendim
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)5 ayAblammm neden bulamayasın şimdiye kadar sadece sen istememişsin o yüzden olmamış kaç tane var öyle senin gibi kızz
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)5 ayMümkün tabi neden olmasın ki , ümitsiz olmamak gerekiyor hiçbir konuda ve sohbet etmek istersen iyi dinleyiciyimdir
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)5 ayBacı bu yaşa kadar boşuna yaşamışsın ölmeden gör bari
01 Yorumla
Soran5 ay:/
Gizli Üye(30-35)5 aybende istemiyorum ama evlenmesekte olur niye evleniyoruz ki sıkılınca bırakırız eğer
03 Yorumla
Soran5 ayBen hayat arkadaşlığı arıyorum arrık.
Cevap sahibi5 aytamam evlenmeden ol sırf bir imza ile duracak mı sanıyorsun. seven bırakmaz zaten ölene kadar. çocuk yapamayacaksna gerekmyok evlenmeye falan
Soran5 ayKaç yaşındasın?
Gizli Üye(36-45)5 ayBende çocuk istemiyorum 46 yaşındayım hiç evlenmedim, gel evlenelim
00 YorumlaSenlik bi sıkıntı çıkmaz ama biraz genç biri bak bence. Tamam çocuk olmasın ama diğer şeylerden neden mahrum kalasın ki.
01 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 812 cevap paylaştı.
4 aybakir değil. bakire demen gerekiyordu sanırım. evet olabilir. Çocukta olailir.
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)5 ayAha benden bir tane daha var
41 Yorumla- 5 ay
Siz buluşup bir kahve için bence 😂
Gizli Üye(30-35)5 ayMerhaba nasılsınız? Kriterleriniz var mı ve sizinle tanışabilir miyim?
06 Yorumla
Soran5 ayYaşın bana göre genç.
Cevap sahibi5 aySitedeki yaşıma bakmayın gerçek yaşım 33 ve ben size kriterlerinizi sordum
Soran5 ayBen 44 yaşındayım. Sadakat ve uyum arıyorum.
Cevap sahibi5 ayErkeğin illa sizden büyük mü olması gerekiyor?
Soran5 ayHayor ama 11 yaş da çok fazla.
Cevap sahibi5 aySiz bilirsiniz kararınıza saygı duyarım
5 ayTabiki mümkün
20 Yorumla
5 ayÇocuk istesen olacakmış gibi konuştun, çok zor
016 Yorumla
Soran5 ayHala menapoza girmedim ve donmuş yumurtalarım var. İstesem yaparım.
- 5 ay
Yaşı sorun eder misin
Soran5 ayYaş bilgin doğru ise 14 yaş fark var aramızda, gelecek düşünemem senle.
- 5 ay
Neden, ciddiye almaz mısın beni
Soran5 ayGeleceği olmaz yani 14 yaş farkın. Benim de sadece cinsellik bazlı isteklerim yok yani.
- 5 ay
Ne münasebet bizim tek arzumuz cinsellik mi
Soran5 ayKendinden 14 yaş büyük bir kadınla ne düşünebilirsin ki? Bana senin yaşında oğlanlar bu teklif ile geliyor, ağzının payını verip gönderiyorum.
- 5 ay
Kafalar uyuştuktan ve saygı temeliyle bi ilişki kurabildikten sonra yaş önemsiz
Soran5 ayİnan pek olmaz ya. Senin yaşında biri bunu deseme de çevresi karşı çıkar.
- 5 ay
Çevre anca konuşur, o ses de sonsuza kadar sürmez
Soran5 ayYine de hoş değil sanırım 14 yaş fark. Yine de teşekkür ederim. Kendi yaşıtın çok güzel kadınlar var.
- 5 ay
Konuşsak ne kaybedeceksin bunu bilmek istiyorum
Soran5 ayBağlanırım belki, sonunda illa ki üzülürüm.
- 5 ay
Denemeye değmez diyosun
Soran5 ayAksine, denersem üzülmekten korkuyorum sonunda.
- 5 ay
Bu benim için de muhtemel, ama birini bu niyetle tanımak bu riski göze almayı gerektirir
- Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
5 ay45 yaşında ve bakir ve ve ve çocuk istemiyor sun?
04 Yorumla
Soran5 ayEvet.
- 5 ay
Öyle birini bulman gerekir ki ikinci evliliği sen olmalısın ve adamın ilk eşinden çoluk çocuğu olmuş olmalı diğer türlü her erkek çocuk ister
Soran5 aySon zamanlarda umarım istemeyen biri denk düşer de öylesi de sorun değil.
- 5 ay
Umarım kafana göre biri olur hayatında
5 ayHelal olsun bu yaşa kadar bakir kalmışsın
01 Yorumla
Soran5 ayİstemsiz bir durum.
Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Harika
Fizik nasıl058 Yorumla
Soran5 ayKısa boylu ve zayıfım
Soran5 ayAlanya. Duruyorum.
Soran5 ay44 yaşında bakir ama, 20'lerde olsam belki de bilemiyorum ki. Genç dururum ama o yaşta da değilim sonuçta.
Soran5 ayGenç erkekler de mesaj atmıyor. Aktif bir hesabım yok.
Soran5 ayOluyor ama benim istediğim gibi bir niyetleri yok. 3. Olmamı isteyen oldu, aramda 10-15 yaş fark olan genç erkekler geliyor ama belli yani ne istedikleri.
Soran5 ayErkeklerden de kadınlardan da aldım, sanırım kadınların aracı olduklarında da erkekler görüp beğeniyor. Kendi yaşıtım insanlardan da bu teklifi aldım ama hiç yanaşmadım.
- 5 ay
Bazı kadın eşlerin bu fantezisi varmış kocasını izlemek istiyormuş başkasını yaparken.
Erkekler genellikle tek erkek alıyorlar kadın isteyen nadir vardır.
Peki bunu teklif ederlerken bunlarda hiç utanma çekinme olmuyor mu çünkü konuşmak ayrı ben de çok konuştum ama teklif etmek cesaret ister
Soran5 ayİnan ben de bilmiyorum. İlişki dinamiklerini de illa ki sarsıyordur bu durum ama ne cesaretle ediyorlar emin değilim. Yemek yerken dahi aldım. Kim olduğumu bilmeyen bir sürü insandan.
Soran5 ayİlkinde çok şaşırdım, şaka sandım. Baya ciddi şekilde söylemeye ve eşinin fotosunu göstermeye devam etti. Sessizce reddettim. Sonrasında git gide şaşırmam azaldı. Nazikçe reddediyorum sadece.
Soran5 ayGeliyor da açıkçası üzülüyorum. Ciddi bir hayat arkadaşlığı teklifi isterken düştüğüm hale üzülüyorum. Milletin maskarası ya da 3. sü falan olmak istemiyorum.
Soran5 ayŞahsen öyle düşünmüyorum. Genç bir kadına da sosyal mecrada aynı muameleyi çekiyorlardır muhtemelen. Benim böyle bir platformum olmadığından sokakta ya da alakasız yerlerde direkt maruz kalıyorum.
Soran5 ayDul kadınların neredeyse her tavrı yadırganıyor, daha bi esc muamelesi görüyorlar. Bekar ve nispeten güzel bir kadın için de dediğin gibi oluyor.
Soran5 ayBilmiyorum da aşırı değersiz hissettiriyor.
Soran5 ayBunu duygudan yoksun yapan insanlar gerçekten tuhaf oluyor. Senin için de üzüldüm.
Soran5 ayYa olgun kadın bence sen onunla gelecek düşünmeyeceğin için de bunu düşünmüş olabilir.
Soran5 ayBen şahsen bu şekilde uyumlu olduğum biri olsa isterdim gelecek görmek de sanmam o kiişi benimle ister. Geçirdiğiniz zamanlar yaşıtlarına nazaran nasıldı? Ben tatmin edememekten de korkuyorum şahsen.
- 5 ay
Şöyle izah edeyim doğru kişi olunca ben de isterim. Zaten olgun kadınlara ilgim var hep onunla yaşamak birlikte olmak daha uygun. Ama genelde kadınlar istemiyor ihtiyaç zevk için genelde birlikte oluyorlar. Böyle olunca ben de o havada olup fazla ilgi göstermem. Senin gibi bakire olup da üstelik genç erkekle gelecek düşüncesi olan birini isterdim ya.
Yaşıtlarıma göre efsaneydi tabi ki hem tecrübeli hem ne istediğini bilen bir kadın var. Gençler gibi mız mız da değildi. Bayağı doydum ve zevk de verdim.
Acemi olduğun için ilk zorlanırsın ama zamanla oturur.
Açılmamış çiçek gibisin şu an
Soran5 ayÖyleyim, benimle bir hayat kurmak isteyeceğini bilsem genç bir erkek de isterim tabi ama zor. Hal böyle olunca hiç yanaşmıyorum.
Soran5 ayArzular illa ki, yanıma gelen insanlar arzuluyordu ama sevilmek bambaşka. Bunu görmedim mesela.
Soran5 ayBen bu sebeple kimseye yanaşmıyorum ki bahsettim gelen insanlardan. Üzücü şahsen ya. Aramızda yaş farkı olmasa ben de isterdim seni.
Soran5 ayHaklısın da benden çok daha genç birinin beni isteyebileceği hiç mantıklı gelmiyor bana. İsterse de belki seks için. Harici hayat kurmak bence istemez.
Soran5 ayPeki ailen evlenmeyi düşünsen ne der?
Soran5 ayAileler acayip müdahil oluyor, şahsen o da bambaşka bir çekince. Yanında nasıl durumun merak ettim şimdi.
Soran5 ayBoyum kısa ve minyon vir tipim. O yüzden yaşça genç algılanıyorum.
Soran5 ayBenden çok da genç değilsen yazmak isterim sana.
Soran5 ay10 yaş var mıdır aramızda?
Soran5 ayÖyle değil mi ama ya? En azından 34 olsaydım belki de 44 olunca yani.
Soran5 ayBenden daha genç yani 34 yaşında biri, ben 34 olsam mesela yazardım sana. Ondan bahsediyorum
Soran5 ayYaş aldıkça değişir bence fikrin.
Soran5 ay2. Bi Shakira ve Pique olmak istemem ya, 30'una kadar daha çok değişir.
5 ayçocuk olmaz zaten bu saatten sonra
01 Yorumla
Soran5 ayMenopoza girmedim ve dondurduğum yumurtalar mevcut. Yine de yanaşmayacağım.
- Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı.
5 ayOlur tabiki nerede yaşıyorsun?
08 Yorumla
Soran5 ayAlanya.
- 5 ay
Gizlisin
Soran5 ayEvet. Biraz çekiniyorum.
- 5 ay
Çekinecek bir şey ki , en azından yaz fikir alışverişi yapalım istersen
Soran5 ayBu taraflarda da benden az büyük, yaşıtım ya da benden biraz küçük pek insan yok.
- 5 ay
Tamam işte konuşalım yaşımız yakın ama gizlisin yaz
Soran5 aySizin bir ilişkiden beklentiniz nedir?
- 5 ay
Güven , samimiyet , anlayış
5 ayzor ama imkansız degil
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 785 cevap paylaştı.
5 ayYanlızlığa alışması öneririm
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)5 ayNeden olmasın bence gayet doğal kendine göre birini bulabilirsin
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)5 ay45 yaşında nasıl bakiresin
04 Yorumla
Soran5 ayHiç deneyimim olmadı.
Cevap sahibi5 ayEminmisin bir daha düşün. Nasıl dayandın
Soran5 ayYani dayanmak zorundaydım.
Cevap sahibi5 ayNeden kendini mecbur hissediyorsun
Gizli Üye(30-35)5 ayNerde yaşıyorsun?
02 Yorumla
Soran5 ayAlanya.
Cevap sahibi5 ayçok uzak bana
Gizli Üye(36-45)5 ayBulursun yıllanmış sarap gibisindir sen
017 Yorumla
Soran5 ayUmarım, zor gibi geliyor.
Cevap sahibi5 ayNeden zor olsun insanin kismeti ne zaman cikacagini bilemezyiz eminim hala genc kizlara güzelliğine taş cikartirsin
Soran5 ayGenç durduğumu söylerler, bakımıma da olsuğu kadar dikkat ederim ama emin değilim olur mu olmaz mı.
Cevap sahibi5 ayOlur zaten cocuk dusunmuyorsun neden olmasin
Soran5 ayUmarım olur.
Cevap sahibi5 ayBen inanıyorum senin güzel bir yuva kuracagina hicbirsey icin gec degil buna inan 45 yasta daha gencsin ve bakimlisin evlilik yapmadin bu bir arti avantaj
Soran5 ayUmarım, çok isterim gerçekten aile kurmak.
Cevap sahibi5 ayOnemli olan seni taşıyacak sevecek anlayışlı birinin olması gec olsun boyle olsun
Soran5 ayUmarım vardır öyle biri. Az küçük çocukları varsa bile sevinirim, annelik ederim yani evladım olurlar.
Cevap sahibi5 ayYani annelik hislerinide yaşarsın
Soran5 ayPek aman aman bir hissim yok, bu zamana kadar doğurma durumuna çekinceli baktım ama neden olmasın diyorum artık.
Cevap sahibi5 ayAnladim aslinda senin iyi bir motivasyona ihtiyacin var bosvermislik hissi seziyorum sende o yuzden negatif enerji yayıyor olabilirsin biraz kendine guven bu konuda
Soran5 ayYani çok daha genç kadınlar bekar iken kim neden beni istesin diyorum sürekli.
Cevap sahibi5 ayÖyle düşünme senin yerin ayri onlar ayrı pozitif düşün her zaman canim
Soran5 ayDenerim.
Cevap sahibi5 aySen yaparsin istesen ☺️
- 5 ay
O bekar kadınlarda senin eskiden düşündüğün gibi o hiç gelmeyen beyaz atlı prens bekliyor hep
Gizli Üye(30-35)5 ayOlanaklı. Neden olmasın? Dua et
00 Yorumla
5 ayBurdan olsa ciddi olur musun
02 Yorumla
Soran5 ayOlabilir belki, tanımadan bir şey demek zor.
- 5 ay
Seni tanımak isterim eğer seninde niyetin olursa
5 ayolur ben alirim seni
09 Yorumla
Soran5 ay38-50 arası anca olur, sen küçüksün baya.
- 5 ay
akil yasta degil bastadir🙂
- 5 ay
ben 36 yasindayim 37 olcam yazin sen?
Soran5 ay44.
- 5 ay
burcun ne hangi sehirdensin
Soran5 ayAlanya ve Terazi.
- 5 ay
olur aldim gitti seni😃terazi olur
- 5 ay
cana yakin olur terazi
- 5 ay
nerelisin
5 ayBekarsın peki elizabetmisin
018 Yorumla
Soran5 ayElizabeth ne demek?
- 5 ay
Hiç cinsellik yaşamamış kişi
Soran5 ayBakirim, erkek eli bile tutmadım maalesef.
- 5 ay
Twrcübe yok yaş kaç
Soran5 ay44.
- 5 ay
Zorlsnacan canın yanacak
Soran5 ayİlk cinselliğini yaşayan herkeste illa ki olur sanırım, ben de geç olsa da yaşayacağım.
- 5 ay
Renklimisin
- 5 ay
Yaşa göre vajina elastikliği var
Soran5 ayYani vajinamın estetik dışı bir durumu yok. 20'lerde neyse yine o gibi.
- 5 ay
Sustun
- 5 ay
Uygun aday buldun mu
Soran5 ayHayır. Bu kadar kısa sürede birini bulamam ki zaten.
- 5 ay
Hiç sevgilin olmadımı
- 5 ay
Okşatmafınmı bu yaşa kadar
Soran5 ayHayır.
- 5 ay
Giyin tarzın nasıl
- 5 ay
Mutaasıpmısın
Zor ama imkansız degil
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 404 cevap paylaştı. Mümkün tabiki
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 3,1b cevap paylaştı. Evet mümkün
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 652 cevap paylaştı.
5 ayEvet mümkün
00 Yorumla Kısa minyon saniz tanışmak isterim
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı. Vardır tabi
00 Yorumla
5 ayMümkün
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 6,9b cevap paylaştı.
m 5 ayMümkün
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı.
5 ayBulursun
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 8,5b cevap paylaştı.
5 ayMümkün.
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 583 cevap paylaştı.
5 ayMümkün
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 392 cevap paylaştı. mumkun
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)5 ayYaşın 46 mi yani
026 Yorumla
Soran5 ay44'üm, bu yıl mayısta 45 olacak.
Cevap sahibi5 ayO çok güzel birde bakire sin
Soran5 ayEvet ama istemli değil.
Cevap sahibi5 ayİstemli değil derken neden ki
Soran5 ayYani isterdim bir şeyler yaşamak ama yaşayamadım.
Cevap sahibi5 ayBende aynıyım sanırım bu daha kötüsü gerçekten
Cevap sahibi5 aySizin yaş daha fazla yalnız bu kadar dayanmış olmanız gerçekten takdire şayan
Soran5 ayAilem ve iş derken vakit bulamadım. Duygusallık için de zaman lazkm, dümdüz teklif eden oldu ama istemedim.
Cevap sahibi5 ayDümdüz zaten olmaz ya bence önce içinin ısınması lazım aşk her yaşta aşk ya
Soran5 ayBence de öyle. Umarım ben de bulurum birini ya da biri beni bulur.
Cevap sahibi5 ayBiri de bulur sende bulursun da önemli olan her anını yaşamanı dilerim
Soran5 ayTeşekkür ederim.
Cevap sahibi5 ayRica ederim ne demek umarım bende bulurum ya birini sende bul ne diyim yoksa böyle yaslanıp gidicem offf
Soran5 ayYaşın daha genç senin, bulursun bence.
Cevap sahibi5 ay38 yaşındayım
Soran5 ayBenden 6 yaş gençsin, ümit var bence.
Cevap sahibi5 ayHiç sanmıyorum kadının gideri var ama erkeğin şansı azalıyor ya bence
Soran5 ayCidden öyle mi oluyor ya? Bana teklif eden çok olur da mesele birinin seni sevmesi. İsten eve evden işe olunca adam akıllı birş de olmuyor.
Cevap sahibi5 ayBenimde senden pek farkı yok ev iş kimseyi gözün görmüyor haklısın vallaha
Soran5 ayBöyle de sanmam bulunur.
Cevap sahibi5 ayE yani bulunmuyor da zaten ama şansa denk gelirse anca
Soran5 ayHaklısın.
Cevap sahibi5 ayİlk bulan yazsın bakalım kim bulacak dicem de ömür yeter mi bende bulmaya bilemiyorum 😂😂
Soran5 ayİnsn ben de, bir de baya karamsarım bu konuda.
Cevap sahibi5 ayKaramsar olmayın ne olur bişey dicem bana yazabilir misiniz sizinle sohbet etmek isterim
Cevap sahibi5 ayGittiniz mi
Gizli Üye(25-29)5 aymümkün
neden evlenmedin?
04 Yorumla
Soran5 ayDenk gelmedi. Bakımından sorumlu olduğum bir ailem vardı.
Cevap sahibi5 ayAllah gönlüne göre versin
halam kızı 50 sinde evlendi
mümkün bence
enseyi karartma
Soran5 ayUmarım ya. Nasıl buldu peki?
Cevap sahibi5 ayakrabalar bulmuştu
Gizli Üye(36-45)5 ayEvlenelim
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 9,5b cevap paylaştı.
5 aymümkün
00 Yorumla Bulursun ama boş ver
06 Yorumla
Soran5 ayNeden?
Soran5 ayYani evlilik düşünürlerse düşünürüm tabi.
Soran5 ayNasıl tanıştılar?
Aile & Toplum konusunda 672 cevap paylaştı. neden olmasın
03 Yorumla
Soran5 ayAilemin bakımıyla ilgilendim, kimseyi de kendi yüküme yük etmek istemedim.
5 ayMümkün ama zor
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer