Bekar biri olarak , evli kardeşlerimize gelsin bu soru, bir cümleyle anlatın bakalım hayatınızı, memnun musunuz?
Şimdi gelir mi iç karartıcı yorumlar?😄?
Bekar biri olarak , evli kardeşlerimize gelsin bu soru, bir cümleyle anlatın bakalım hayatınızı, memnun musunuz?
Şimdi gelir mi iç karartıcı yorumlar?😄?
24 yaşında evlendim 11 yıldır evliyim. Keşke daha erken tanışabilseydim eşimle.
Ne iç açıcı bir yorum ☺️mutluluklar. Peki mutlu evliliğin sırrı nedir
Teşekkür ederim darısı başına diyelim :) Ya bu öyle bi cümleyle söylenebilecek bir şey değil bence. Ama temelinde karşılıklı saygı. Benim görüşüm mutsuz evliliklerin çoğu yanlış eş seçimi. İnsan kalbinin aynasını bulunca çok büyük sorunlar olmuyor. Tabiki mutlu evlilikte de bir çok sorun yaşıyorsun çünkü sorun yaşamak tartışmakta ilişkinin bir parçası. Ama saygı çerçevesinde yaşandığında hepsi aşılıyor bir şekilde. Bir cümle ile anlatılmaz diyip lafı uzatabildiğim kadar uzattım yanlız :))
Maşallah Rabbim hep mutluluk versin☺️☺️🌹
Ricccaaaaaa :)
Evlilik hayatımı tek cümleyle anlat desinler: Yorucu ama kesinlikle değer. 😄💍
Her gün güllük gülistanlık değil tabii, tartışma da oluyor kırıldığım anlar da var ama beraber büyümek çok özel bir his 🌱 İki çocuğumuzla hem kahkaha hem kaos dolu bir düzen var 😂 Genel olarak pişmanlık değil büyük bir emek ve sevgi yolculuğu diyebilirim ❤️
Cevap
12Cevap
Bekarım ama nefsin "ulaşınca sıkılmak" - "doyumsuzluk" dürtülerinden ötürü cevapları tahmin edebiliyorum
Valla korkuyom ben
Yok mutlu olmamak
Severek evleniriz ins 😄
Benim gönlümde biri var seviyorum da bir kaç kere hayatı hakkında yalanini yakaladım. O nasıl olacak bilmiyorum. cokta iyi anlasiyoruz
Gözüme perde inmiş sanki :(
Amin inşallah bey efendi çok teşekkür ederim güzel yorumlarınız icin
Rica ederim 🌸
O tamamen evlenecegin kisiye bagli birazda gece hayatina :)
Sen evli msn
Evet
Nasıl evliligin
Cok sukur guzel
Peki mutlu evliliğin sırrı ne
Evlenince cevaplarım 😂
Bekarlar kis
Gelen mesajlar bayağı kötü
Neler neler var ya
Hiç deme
Boşandım brn cevap vermesem daha iyi olur haha
Çok geçmiş olsun
Peki evlilikte en büyük sorun nedir
İyi olan bir tane şey olsa boşanmazdım 😃
Çok muallak cevap 😄
Evlenmeyin napcaksınız evlenip 😃
Eşimin kraliçesi olcam 😄
Olursun olursun hahaha
😄
😃
Evlilik hayalinden soğuma sorusu bu 😂
Ne olduki
Mutlu olan ya da evliliğinde sorun olmayan evli kadın ya da adamın burada ne işi var. 😂 Karısıyla ya da kocasıyla keyfini çıkarmak varken😂
Haklısın 😆
😂😂
Karıylan benim aramda. Ayrıca spoiler vermek yok
:(
Karım kızım kumarım yok 😅
Olur belki 😆
Hangisi 🤔
Yumurta mı tavuktan tavuk mu yumurtadan
Ben horuzum işimi yaparım 🤞
😆tamam horoz bey
Bu değil miydi sorunun cevabin😅
Nayir
Nalan kuzum
🤣🤣🤣🤣
Bahtiyar oldum sayenizde 🤞😅
Rica ederim ☺️
Görüşürüz
Memnun olanı görmedim
Çok pişmanım arkadaşım bile yok
Eşin arkadaşın zaten
Sence öyle mi
Öyle olmali
Değil işte
Tavsiye etmem
Niye
Umduğunu bulamıyor insan maalesef
Ne umdunuz😆
En azından mutluluk ve güzel bir cinsel hayat 😃
Hayirlisi
Öyle tabi
Bekarlık sıktı da hayırlısını bulmak mesele
Bulursunuz ins
Hayırlısı be
Bekarım pompaaa
Günaha girme
Gunah bana girsin shdhd
Heves bir yere kadar
O hevese doyulmaz ya ben hep yuksegim
Değilim arayıştayım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar